Kis ráncfelvarrások: nagy eredmények és az „F” betűs szó

Kis ráncfelvarrások: nagy eredmények és az „F” betűs szó

Egy webáruház életében gyakran kerül sor folyamatai újragondolására a minél magasabb konverzió elérése érdekében. Megpróbáljuk például a legkülönbözőbb grandiózus módokon visszafejteni a vásárlói élményt, hogy a lefejtett rétegeket feljavítva hatékonyabb és eredményesebb működést érjünk el. Nem ritka, hogy kalapáccsal rontunk az egész oldal designjának, és építünk a régi kövekre új várat. A nagyobb beavatkozások előtt azonban érdemes apróbb változtatásokat tesztelni, mert akár hiszünk bennük, akár nem, ezek képesek lehetnek a korábban döcögő értékesítési statisztikáinkat egy magasabb polcra helyezni. - írja a Kosárérték.
Amit a konverziós arány optimalizálásáról tudni érdemes 2022-ben

Amit a konverziós arány optimalizálásáról tudni érdemes 2022-ben

Hogyan növelheted tovább a konverziót a webáruházadban? Először végeztess auditot, amelynek során megtudod, hol érdemes javítani a szolgáltatást és a kommunikációt.
Milyen költségekkel érdemes számolni a konverzióoptimalizálásra?

Milyen költségekkel érdemes számolni a konverzióoptimalizálásra?

Jó lenne a drágán felépített, magas marketingköltségekkel üzemelő webshopból többet kihozni? Ilyen tételekkel kell számolnunk ehhez.
A PR igenis mérhető: íme 3 mérőszám, amivel számszerűsíthetők az eredményei

A PR igenis mérhető: íme 3 mérőszám, amivel számszerűsíthetők az eredményei

Vállalaton belüli szakmai kapcsolatok javulása, organikus megkeresések számának növekedése és egyre gyakoribb célcsoport-interakciók. Mindhárom azt mutatja, hogy az adott márka iránti bizalom és szimpátia - és ezzel párhuzamosan a márka hírneve - erősödik.
Hat fontos terület, melyet közvetlenül befolyásol a termékoldalak tartalma

Hat fontos terület, melyet közvetlenül befolyásol a termékoldalak tartalma

A webshopunk tartalmának optimalizálásával komoly előnyre tehetünk szert az e-kereskedelemben, ehhez azonban szükség van a termékoldalaink folyamatos monitorozására és frissítésére.
1/2