Minden harmadik vállalkozás nyitott az újításra

Minden harmadik vállalkozás nyitott az újításra

Úgy tűnik, nyitottak a hazai vállalkozások az újra – ez derült ki a K&H: üzletet ide! program felméréséből, amely arra kereste a választ, hogy mennyire gondolkodnak meglévő üzletük fejlesztésében vagy új üzlet nyitásában a kkv-k.
Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

A technológiai fejlődés a kkv-k számára a marketing mellett elérhetővé tette a pr-t is, de a lehetőségek megfelelő használatát továbbra is tanulniuk kell. Jó lehetőség a közösségi média a kommunikációra, de nem szabad csak ezt használni, és a túl korán jött rivaldafény még ártalmas is lehet – véli Fülöp Zoltán kisvállalati pr specialista.
Robbantottak a kkv-k

Robbantottak a kkv-k

Az elmúlt évek legjobb karácsonyi forgalmát hozták a kkv-k: több mint felüknek nőtt a forgalma. Legjobban azoknak, akik többet reklámoztak. Ennek ellenére a többség makacsul kitart az ingyenes marketing mellett – derül ki a Marketing Commando 1700 fős kutatásából.
Riválisok állhatnak a kibertámadások mögött?

Riválisok állhatnak a kibertámadások mögött?

A Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézettel végzett közös kutatás eredménye azt mutatja, hogy a vállalkozások úgy vélik, hogy többnyire a versenytársak állnak bizonyos támadások mögött, mintsem a bűnözők.
Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

A technológiai fejlődés a kkv-k számára a marketing mellett elérhetővé tette a pr-t is, de a lehetőségek megfelelő használatát továbbra is tanulniuk kell. Jó lehetőség a közösségi média a kommunikációra, de nem szabad csak ezt használni, és a túl korán jött rivaldafény még ártalmas is lehet – véli Fülöp Zoltán kisvállalati pr specialista.
1/5