A „kicsik” marketingje

A „kicsik” marketingje

A milliós és a milliárdos forgalmú cégek is egy kalap alá esnek a kkv szektorban, érdemes nagyon odafigyelni.
A hazai kkv-kat segíti a Vodafone

A hazai kkv-kat segíti a Vodafone

A cégek felmérhetik digitális fejlettségüket.

Kevesebb profit maradhat a kkv-knál

A korábbiakhoz képest magasabb, 8,6%-os árbevétel-, de szerényebb, 4,5%-os profitnövekedéssel terveznek a hazai cégek – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás adataiból. Pénzügyeik következő egy évi alakulását tekintve a kisvállalkozások a legoptimistábbak.
Erre a fiatal vállalkozók és az öreg rókák is felfigyeltek

Erre a fiatal vállalkozók és az öreg rókák is felfigyeltek

Lassan mindenki belátja: vagy digitalizálódik, vagy nem lesz helye a piacon. Sikeres a Google Digital Workshop online képzése.
Digitalizáció: a hazai kkv-k jelentős része a sötétségben él

Digitalizáció: a hazai kkv-k jelentős része a sötétségben él

Csak felük aktív digitálisan, nagyobb részüknek weboldala sincs.
1/7