Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

A technológiai fejlődés a kkv-k számára a marketing mellett elérhetővé tette a pr-t is, de a lehetőségek megfelelő használatát továbbra is tanulniuk kell. Jó lehetőség a közösségi média a kommunikációra, de nem szabad csak ezt használni, és a túl korán jött rivaldafény még ártalmas is lehet – véli Fülöp Zoltán kisvállalati pr specialista.
Robbantottak a kkv-k

Robbantottak a kkv-k

Az elmúlt évek legjobb karácsonyi forgalmát hozták a kkv-k: több mint felüknek nőtt a forgalma. Legjobban azoknak, akik többet reklámoztak. Ennek ellenére a többség makacsul kitart az ingyenes marketing mellett – derül ki a Marketing Commando 1700 fős kutatásából.
Óriásit nő a bankkártya-terminálok száma

Óriásit nő a bankkártya-terminálok száma

A Nemzetgazdasági Minisztérium 2,4 milliárd forintból indított programot, amelynek keretében új, korszerű bankkártya-terminálok beszerzéséhez és telepítéséhez nyújt 80 ezer forint támogatást.
Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

A technológiai fejlődés a kkv-k számára a marketing mellett elérhetővé tette a pr-t is, de a lehetőségek megfelelő használatát továbbra is tanulniuk kell. Jó lehetőség a közösségi média a kommunikációra, de nem szabad csak ezt használni, és a túl korán jött rivaldafény még ártalmas is lehet – véli Fülöp Zoltán kisvállalati pr specialista.
Robbantottak a kkv-k

Robbantottak a kkv-k

Az elmúlt évek legjobb karácsonyi forgalmát hozták a kkv-k: több mint felüknek nőtt a forgalma. Legjobban azoknak, akik többet reklámoztak. Ennek ellenére a többség makacsul kitart az ingyenes marketing mellett – derül ki a Marketing Commando 1700 fős kutatásából.
1/5