Hova tovább, influencer marketing?

Hova tovább, influencer marketing?

2019-ben előtérbe kerülnek a komplexebb megoldások, immáron nem elégednek majd meg a partnerek egy-egy termék selfie-vel. Farkas Dániel cikke.
Trunk Tamás: Inspirátorokra, nem influencerekre van szükségünk!

Trunk Tamás: Inspirátorokra, nem influencerekre van szükségünk!

A fiatal influencer billentyűt ragadott és inspirátorként mutatja be Scott Morrison Unbound című könyvét. A cikk a fiatalok álmaitól a mesterséges intelligenciáig vizsgálja a kreativitást. Jó inspirálódást!
A Youtube csatorna tabu témánál is garantálja a sikert

A Youtube csatorna tabu témánál is garantálja a sikert

Cserháti-Herold Janka bebizonyította, hogy egy kis elszántsággal, pontos tervvel és egy jó Youtube csatornával bármilyen témát népszerűvé tehetünk.
5 tipp a következő influencer kampányodhoz

5 tipp a következő influencer kampányodhoz

Egy influencer kampány sikeres sok mindenen múlhat, Farkas Dániel pedig szépen meg is osztja velünk, hogy mit kell tennünk a siker érdekében.
Az alibi reklám semmit nem ér, jó kreatív vezet csak sikerre

Az alibi reklám semmit nem ér, jó kreatív vezet csak sikerre

Az individualista fogyasztókat egyre nehezebb elérni, és csak a valóban innovatív üzenetekkel lehet érdemi hatást elérni Weiler Péter szerint.
1/12