„Az olvasó a legtöbb esetben előbb kattint, mint ahogy gondolkodik”

„Az olvasó a legtöbb esetben előbb kattint, mint ahogy gondolkodik”

Virág Attila, a Startlap csoport Hírstart híraggregátorának vezető szerkesztője a clickbait címek és fogyasztásra érdemes tartalmakról tartott előadást az idei Digital-Media Hungary konferencián. A szakértőt többek között arról kérdeztük, mire érdemes figyelni címadáskor, mennyire hatékony eszköz a címek mellett képeket is megjeleníteni és milyen hatásai lehetnek a címekben a színhasználatnak?
Online hungarikum: nehéz dolga lesz a Google-nek

Online hungarikum: nehéz dolga lesz a Google-nek

A hazai online hírfogyasztási szokások vizsgálatakor megkerülhetetlenek az aggregátor oldalak. A Hírstart és a Hírkereső beágyazottsága olyan óriásoknak is feladja a leckét, mint a Facebook. Holló Gábort, a Hírkereső.hu tulajdonos-alapítóját és Virág Attilát, a Hírstart vezető szerkesztőjét is kérdeztük a siker titkáról és a jövőről.
Egy hírgyűjtő oldal kulisszatitkai – interjú

Egy hírgyűjtő oldal kulisszatitkai – interjú

Kifejezetten szűrjük a radikalizmust és a trollokat, de hagyjuk a párbeszédet is kibontakozni – árulja el Virág Attila, a Central Médiacsoport tulajdonában lévő Hírstart híraggregátor termékmenedzsere.
Szeretjük a versenyt, mert egyre jobbá tesz bennünket – interjú a Hírstart főnökével

Szeretjük a versenyt, mert egyre jobbá tesz bennünket – interjú a Hírstart főnökével

A híraggregátor oldalak egyedi megoldásaikkal és gondolkodásmódjukkal jól tudják magukat tartani a Google és Facebook uralmának idején is.
Egy hírgyűjtő oldal kulisszatitkai – interjú

Egy hírgyűjtő oldal kulisszatitkai – interjú

Kifejezetten szűrjük a radikalizmust és a trollokat, de hagyjuk a párbeszédet is kibontakozni – árulja el Virág Attila, a Central Médiacsoport tulajdonában lévő Hírstart híraggregátor termékmenedzsere.