A mobilé a jövő, a Google pedig ott akar lenni

A mobilé a jövő, a Google pedig ott akar lenni

A globális keresések felét már a mobile-first index szerint szolgálja ki a Google.
Online médiamix és attribúciós modell: hogyan válasszunk?

Online médiamix és attribúciós modell: hogyan válasszunk?

Szempontok, amelyet érdemes fontolóra vennünk, mielőtt attribúciós modellt választunk. Végh Nikolett, az ADDICT Média és PPC team vezetőjének cikke.
A Google Térkép újításának még anyu is örülni fog!

A Google Térkép újításának még anyu is örülni fog!

Megoszthatjuk, hogy mikor érkezünk, pontos helyzetünk, még akkor is, ha nincs is Google Térképe (ha van még ilyen) az illetőnek.
Mit tanulhatnak a magyar vállalatok a Google-től?

Mit tanulhatnak a magyar vállalatok a Google-től?

Kiss T. Anna tanácsadóként nem csak a vállalatvezetők personal branding fejlesztésén dolgozik, hanem ismeri a hazai vállalatok kihívásait is.
Az online vásárlásnak vége!

Az online vásárlásnak vége!

Wijnand Jongen világszerte ünnepelt netes guru tárta fel a shopping jövőjét, és adott jótanácsokat a kkv-knak az Internet Hungaryn.
1/47