Nyugdíj helyett: munka!

Nyugdíj helyett: munka!

A magyarok többsége nyugdíjasként is dolgozna, leginkább azért, mert szeretne aktív maradni – derül ki az NN Biztosító reprezentatív kutatásából.
Az egyérintéses fizetés az automatáknál is közkedvelt

Az egyérintéses fizetés az automatáknál is közkedvelt

A Mastercard kutatásai szerint a felhasználók szívesen fizetnek kártyával az ital- és áruautomatáknál, és nyitottak a legkülönfélébb újgenerációs megoldásokra is.
5G: felkészültek a váltásra?

5G: felkészültek a váltásra?

Egy friss kutatás rámutat: egy megbízható partner kiválasztása, aki segít az új alkalmazási lehetőségek azonosításában és kifejlesztésében, valamint a szolgáltatási lehetőségek kibővítésében, elengedhetetlen az 5G-re való átállás során.
Lehullt a lepel a tusolási szokásainkról!

Lehullt a lepel a tusolási szokásainkról!

A magyar nők számára a kellemes illat a legfontosabb szempont, amikor tusfürdőt vásárolnak, utána következik a termék hatékonysága, majd a hidratáló képessége – világított rá a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató reprezentatív felmérése.
Újabb dolog terült ki az Y generációról

Újabb dolog terült ki az Y generációról

Alig marad pénze az Y generációnak a havi számlák rendezése után, a szórakozásról mégsem hajlandóak lemondani. Többek közt ez is kiderült a Jófogás és a GKI közös kutatásából, amely a generációk jövedelmi körülményeit és pénzköltési szokásait vizsgálta.
1/9