Meghatározó az online bankolás szerepe a magasabb jövedelműek között

Meghatározó az online bankolás szerepe a magasabb jövedelműek között

Az átlagosnál magasabb jövedelmű, illetve nagyobb megtakarítással rendelkező ügyfelkör számára az online csatornák meghatározó jelentőségűek a bankolásban – derült ki a CIB Bank megbízásából készített felmérésből. A válaszadók napi pénzügyeiket elsősorban internetbankon keresztül intézik, de továbbra is fontos szerep jut a bankfiókoknak. Sokan használnak mobilbanki alkalmazást is, melynek népszerűsége a CIB Bank várakozásai szerint folyamatosan növekedni fog a következő időszakban.
Minden eddiginél többet költenek a magyarok Valentin-napon

Minden eddiginél többet költenek a magyarok Valentin-napon

Egy idei felmérés szerint a pénz nem szempont, ha egy különleges élmény ajándékozása a cél. Legyen szó akár egy apró figyelmességről, akár egy extravagáns meglepetésről, az emberek minden eddiginél többet költenek szerelmükre az év legromantikusabb napján.
Mennyire használják a netet a magyar cégek?

Mennyire használják a netet a magyar cégek?

Az Invitel nemrégiben online kutatást végzett “Vállalkozásom a weben” címmel. Mint kiderült a kutatásban résztvevő kisvállalatok közül nagyjából minden második megtalálható valamelyik közösségi média felületen.
Minden eddiginél többet költenek a magyarok Valentin-napon

Minden eddiginél többet költenek a magyarok Valentin-napon

Egy idei felmérés szerint a pénz nem szempont, ha egy különleges élmény ajándékozása a cél. Legyen szó akár egy apró figyelmességről, akár egy extravagáns meglepetésről, az emberek minden eddiginél többet költenek szerelmükre az év legromantikusabb napján.
A megszokás távol tartja a magyart a netes vásárlástól

A megszokás távol tartja a magyart a netes vásárlástól

Az autóval rendelkező matricavásárlók 71 százaléka még mindig az út menti benzinkutakon szerzi be a fizetős útszakaszokra a használati jogosultságot.
1/12