Ipsos: Itthon is divatba jönnek a külföldi webshopok

Ipsos: Itthon is divatba jönnek a külföldi webshopok

Egy friss kutatás szerint a nemzetközi online kereskedelem bővülésének az egyik legfontosabb mozgatórugója, hogy a fogyasztók külföldön olcsóbban juthatnak egyes termékekhez.
A webáruházak harmada veszteséges!

A webáruházak harmada veszteséges!

Az online kereskedelemmel foglalkozó cégek bevétele 3 év alatt 20 százalékkal lett magasabb, de a növekedési ütem visszaesett. A piaci szereplők közel harminc százaléka – köztük a legnagyobbak is – veszteségesen működnek.
Erre kattintanak a hi-tech online vásárlók

Erre kattintanak a hi-tech online vásárlók

A UPS legújabb a hi-tech fogyasztók igényeit vizsgáló kutatásának tanúsága szerint a hi-tech termékeket vásárlók sokat használják okostelefonjaikat és a közösségi médiát, ugyanakkor a boltban történő vásárlás szerepe sem elhanyagolható náluk.
Munka az együttműködő robotokkal

Munka az együttműködő robotokkal

Az együttműködő robotok előnyeiről már sok kutatás és tanulmány készült, de ezek többsége csak elméletben mutatta be a robotok pozitív tulajdonságait. Ezúttal viszont olyan munkás emberek véleményét kérdezte a UniversalRobots, akik kéz a kézben, napi szinten együtt dolgoznak ezekkel a gépekkel.
A webáruházak harmada veszteséges!

A webáruházak harmada veszteséges!

Az online kereskedelemmel foglalkozó cégek bevétele 3 év alatt 20 százalékkal lett magasabb, de a növekedési ütem visszaesett. A piaci szereplők közel harminc százaléka – köztük a legnagyobbak is – veszteségesen működnek.
1/11