Csak előre akarok nézni!

Csak előre akarok nézni!

A reklámokat ma formális teamek készítik, ami megnehezíti, hogy valami kiemelkedő szülessék – állítja Sas István pszichológus, reklámguru, aki talán a világ egyik legtöbb reklámfilmet gyártó rendezőjének mondhatja magát.
Mi az a neuromarketing?

Mi az a neuromarketing?

A Coca-Cola márka a fogyasztó fejében más agyi tevékenységhez vezet, mint a Pepsi-Cola. Ezt egy 2004-es kutatás támasztotta alá, melynek eredményeit a Neuron című szaklapban ismertették. Egy vakteszten 67 ember agyát szkennelték.
Az élményhajhászás ördögi körré válhat

Az élményhajhászás ördögi körré válhat

A modern embert nagyon nehéz lenyűgözni és élményt kínálni neki, miközben retteg az unalomtól és fél egyedül, csendben maradni. Az élményhajhászás függőséghez vezethet – állította Almási Kitti pszichológus a Media Hungary konferencián.