2024. április 01. 17:36Szánj az olvasásra 3 percet!
Három új együttműködést jelentett be a Samsung az olimpiai és paralimpiai játékok globális partnereként, amelyekkel megerősíti régóta fennálló elkötelezettségét és támogatását a sport, valamint annak mélyen gyökerező értéke, a nyitottság iránt. A partnerség keretében a Samsung a World Surf League (WSL), a Street League Skateboarding (SLS) és a Pro Breaking Tour (PBT) szervezetekkel együttműködve ünnepli a szörf, a gördeszka és a breaktánc sportágakat – valamint közösségeiket – a 2024-es párizsi olimpiáig vezető úton és azon túl.
Gazdaság
2024. február 29. 05:27Szánj az olvasásra 2 percet!
Az automatizált hirdetési technológiákra specializálódott Addig és a Kia együttműködésének eredményeként indult el Magyarországon az első, LG televíziókra dedikált connected TV (CTV) kampány. A magyar piacon több mint 1,1 millió LG készülék érhető el, melyek kiváló minőségű kijelzőikkel és smart TV funkcionalitásukkal ideális platformot kínálnak a hirdetők számára, hogy hatékonyan és közvetlenül érjék el a felhasználókat otthonukban. A kampány során a reklámok egyedülálló módon integrálódnak a TV-k homescreenjébe, látványos, reklámzajmentes megjelenést biztosítva.
Marketing