Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem

Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem

A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kara a jövőben három kiemelt területen működik együtt: a kiberbiztonsági szolgáltatások fejlesztésében, a kutatás-fejlesztési tevékenység színvonalának további emelésében, illetve az építőiparban egyre elterjedtebb és ismertebb építményinformációs modellezéssel (BIM) kapcsolatos kölcsönös tudástranszferben.
A Magyar Telekom egy több országra kiterjedő megállapodás részeként együttműködést jelentett be a Netflix-szel

A Magyar Telekom egy több országra kiterjedő megállapodás részeként együttműködést jelentett be a Netflix-szel

A Deutsche Telekom és a Netflix között létrejött, több országra kiterjedő partnerség részeként a Magyar Telekomnál is elérhető lesz a streaming platform, így még tovább bővül a szolgáltató változatos tartalmi kínálata. A Telekom ügyfelei az előfizetésük keretében rendelhetik majd meg a Netflix szolgáltatásait.
A FIFA és a Visa meghosszabbította globális együttműködését, amely kiterjed a 2026-os FIFA labdarúgó-világbajnokságra is

A FIFA és a Visa meghosszabbította globális együttműködését, amely kiterjed a 2026-os FIFA labdarúgó-világbajnokságra is

A FIFA örömmel jelenti be, hogy a digitális fizetések terén világelső Visa (NYSE: V) meghosszabbította hivatalos FIFA-partnerségét. A megújított, 2026-ig szóló megállapodás lehetővé teszi, hogy a Visa és a FIFA elősegítse a labdarúgás fejlődését, valamint támogassa a sportolókat, szurkolókat és ügyfeleket az ifjúsági, strandfoci- és FIFAe-rendezvények izgalmas programján keresztül. Az együttműködés csúcspontja a FIFA történetének eddigi legnagyobb labdarúgó-világbajnoksága 2026-ban.
Együttműködésekkel a 2024-es párizsi olimpiáig vezető úton

Együttműködésekkel a 2024-es párizsi olimpiáig vezető úton

Három új együttműködést jelentett be a Samsung az olimpiai és paralimpiai játékok globális partnereként, amelyekkel megerősíti régóta fennálló elkötelezettségét és támogatását a sport, valamint annak mélyen gyökerező értéke, a nyitottság iránt. A partnerség keretében a Samsung a World Surf League (WSL), a Street League Skateboarding (SLS) és a Pro Breaking Tour (PBT) szervezetekkel együttműködve ünnepli a szörf, a gördeszka és a breaktánc sportágakat – valamint közösségeiket – a 2024-es párizsi olimpiáig vezető úton és azon túl.
A Kia és az Addig együttműködésében indult Magyarországon az első, LG tévékre dedikált CTV megjelenés

A Kia és az Addig együttműködésében indult Magyarországon az első, LG tévékre dedikált CTV megjelenés

Az automatizált hirdetési technológiákra specializálódott Addig és a Kia együttműködésének eredményeként indult el Magyarországon az első, LG televíziókra dedikált connected TV (CTV) kampány. A magyar piacon több mint 1,1 millió LG készülék érhető el, melyek kiváló minőségű kijelzőikkel és smart TV funkcionalitásukkal ideális platformot kínálnak a hirdetők számára, hogy hatékonyan és közvetlenül érjék el a felhasználókat otthonukban. A kampány során a reklámok egyedülálló módon integrálódnak a TV-k homescreenjébe, látványos, reklámzajmentes megjelenést biztosítva.
1/4