Minden e-sport gaming, de nem minden gaming e-sport

Minden e-sport gaming, de nem minden gaming e-sport

Telt házas arénák és több százmillió felhasználó és rajongó. Manapság nem is annyira nehéz elképzelni, hogy mekkora tömegeket tud megmozgatni az online játék világ, így az sem csoda, hogy a 22. Media Hungary-n is felbukkant Szalai Ádám előadásával a témában.
Az eSport több száz millió dolláros üzletté vált

Az eSport több száz millió dolláros üzletté vált

A világszerte egyre nagyobb népszerűségnek örvendő elektronikus sportesemények az árbevételek terén már több hagyományos sport- és iparág eredményeit is megelőzik. A PayPal nyolc európai országban készített kutatást a piac aktuális helyzetéről.
Az e-sportról számokban

Az e-sportról számokban

Hétköznap átlagosan három, hétvégén pedig öt órát töltenek az e-sport játékokat játszó magyar fiatalok e-sporttal, 44% játszik vagy tervez versenyszerűen játszani, a legnépszerűbb játék pedig a Counter-Strike: Global Offensive.
Az eSport több száz millió dolláros üzletté vált

Az eSport több száz millió dolláros üzletté vált

A világszerte egyre nagyobb népszerűségnek örvendő elektronikus sportesemények az árbevételek terén már több hagyományos sport- és iparág eredményeit is megelőzik. A PayPal nyolc európai országban készített kutatást a piac aktuális helyzetéről.