A cross-selling és az upselling már nem lesz elég – interjú Szentkuti Gabriellával

A cross-selling és az upselling már nem lesz elég – interjú Szentkuti Gabriellával

A rendszerszintű digitalizáció hátországává kell válnunk a hazai vállalkozások számára – véli Szentkuti Gabriella, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.
A cross-selling és az upselling már nem lesz elég – interjú Szentkuti Gabriellával

A cross-selling és az upselling már nem lesz elég – interjú Szentkuti Gabriellával

A rendszerszintű digitalizáció hátországává kell válnunk a hazai vállalkozások számára – véli Szentkuti Gabriella, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

A technológiai fejlődés a kkv-k számára a marketing mellett elérhetővé tette a pr-t is, de a lehetőségek megfelelő használatát továbbra is tanulniuk kell. Jó lehetőség a közösségi média a kommunikációra, de nem szabad csak ezt használni, és a túl korán jött rivaldafény még ártalmas is lehet – véli Fülöp Zoltán kisvállalati pr specialista.
A cross-selling és az upselling már nem lesz elég – interjú Szentkuti Gabriellával

A cross-selling és az upselling már nem lesz elég – interjú Szentkuti Gabriellával

A rendszerszintű digitalizáció hátországává kell válnunk a hazai vállalkozások számára – véli Szentkuti Gabriella, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az idős embereket célozta meg az infokommunikációs program

Az idős embereket célozta meg az infokommunikációs program

Több mint egymilliárd forintból folytatódik az idősügyi infokommunikációs modellprogram, aminek keretében tízezer idős embert érnek el. Az eszközhasználathoz is kapnak segítséget.
1/14