Átalakuló reklámpiac – ki fogja a mesterséges intelligenciát betanítani?

Átalakuló reklámpiac – ki fogja a mesterséges intelligenciát betanítani?

Okostévéken okos reklámok jöhetnek, a digitalizáció pedig a médiapiac szinte minden szegletére ki fog hatni.
A vállalati kommunikációnak is fel kell készülnie a digitalizációra!

A vállalati kommunikációnak is fel kell készülnie a digitalizációra!

Legalább annyira szervezeti és humán kihívás a digitalizáció a vállalatok életében, mint technológiai - véli Dintsér Andrea, a YourStory.hu alapítója.
Erre a fiatal vállalkozók és az öreg rókák is felfigyeltek

Erre a fiatal vállalkozók és az öreg rókák is felfigyeltek

Lassan mindenki belátja: vagy digitalizálódik, vagy nem lesz helye a piacon. Sikeres a Google Digital Workshop online képzése.
Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Folyamatosan fejleszteni kell a reklámpiaci költéseket mérő metodikát, különösen a digitális piac gyors és folyamatos változásai miatt.
Az emberiség pszichésen nyilvánvalóan nem érett meg ezekre a folyamatokra

Az emberiség pszichésen nyilvánvalóan nem érett meg ezekre a folyamatokra

Sokkal inkább szociális, mint technológiai forradalom zajlik, ugyanis a technológia csak egy következmény. Interjú Malchiner Maximilian Péterrel.
1/26