Hogyan jön össze az adatszakértő, a Taigetosz és a foci?

Hogyan jön össze az adatszakértő, a Taigetosz és a foci?

Lehetetlen a digitalizációban rejlő minden lehetőséget kihasználni, miközben az online az életben maradás alapkövévé válik. Interjú Sólyom Balázzsal.
Algoritmusok a kora-középkori Bagdadtól a posztmodern jelenig

Algoritmusok a kora-középkori Bagdadtól a posztmodern jelenig

Hamarosan mindent algoritmusok fognak irányítani. Tényleg így van? Kömlődi Ferenc jövőkutató cikke.
Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Folyamatosan fejleszteni kell a reklámpiaci költéseket mérő metodikát, különösen a digitális piac gyors és folyamatos változásai miatt.
Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Nem csupán az online marketing és kereskedelem, a vállalati filozófia, hanem a dolgozó ember szerepe is gyökeres változás előtt áll.
Átalakuló reklámpiac – ki fogja a mesterséges intelligenciát betanítani?

Átalakuló reklámpiac – ki fogja a mesterséges intelligenciát betanítani?

Okostévéken okos reklámok jöhetnek, a digitalizáció pedig a médiapiac szinte minden szegletére ki fog hatni.
1/28