Robbanás előtt a vállalati automatizáció: ezekre a trendekre érdemes készülnie a magyar cégeknek

Robbanás előtt a vállalati automatizáció: ezekre a trendekre érdemes készülnie a magyar cégeknek

Az elmúlt években csúcsra pörgött a vállalati digitalizáció: 2022-ben 1,6 billió dollárt költöttek erre világszerte, 2026-ra pedig várhatóan meg is duplázódik ez az összeg. Ahogy a cégek a gazdasági és piaci kihívások közepette a költség- és erőforrásigények csökkentésének és az üzleti folyamatok optimalizálásának útjait keresik, egyre több területen kerül előtérbe a hiperautomatizáció. Ennek köszönhetően ugyanis az eddig időigényes, több kolléga közreműködését igénylő munkafolyamatok elvégzését a mesterséges intelligencia, a gépi tanulás és a robotikai eszközeivel automatizálhatják. Miért kihagyhatatlan lehetőség a hiperautomatizáció, hogyan érdemes belefogni és miért játszik benne mégis kulcsszerepet a humánerő elérhetősége és megfelelő képzettsége? A Stylers információ-technológiai cégcsoport szakértői összegyűjtötték a legfontosabb tudnivalókat a vállalkozások jövőjét meghatározó trendről.
Chatbotok, automatizáció és papírmentesség – európai szinten is élen jár HR-digitalizációban a magyar WHC Csoport

Chatbotok, automatizáció és papírmentesség – európai szinten is élen jár HR-digitalizációban a magyar WHC Csoport

A magyar WHC Csoport már évek óta használ kommunikációs folyamataiban professzionális mesterséges intelligencia-megoldásokat. Néhány hónappal ezelőtt vezette be a vállalat legújabb chatbotját, mely a külföldről érkező munkavállalók koordinálását és a velük való mindennapi kapcsolattartást könnyíti meg. A cég emellett mind hazai, mind európai szinten élen jár az elektronikus aláírás munkaügyi folyamatokban való alkalmazásában, melyeket így mára szinte teljesen automatizált.
Egyre hatékonyabban működik a mesterséges intelligencia az ügyintézésben

Egyre hatékonyabban működik a mesterséges intelligencia az ügyintézésben

A digitalizációs folyamatok az elmúlt tíz évben Magyarországon is jelentős fejlődésen mentek keresztül és az állami szektorban is megjelentek a mesterséges intelligenciára (MI) épülő technológiai megoldások. Ezek közé tartozik a MIA chatrobot is, amely 2021 májusa óta sikeresen nyújt támogatást az ügyintézőknek a 1818 Közigazgatási Ügyfélvonalnál.
Másodpilóta a munkában: bemutatkozott a Microsoft 365 Copilot

Másodpilóta a munkában: bemutatkozott a Microsoft 365 Copilot

A Microsoft a mesterséges intelligencia felhasználását új szintre emelte azzal, hogy március 16-án bejelentette a Microsoft 365 Copilotot, ami az Office-alkalmazásokba építve töredékére csökkenti le a napi, klasszikus értelemben vett irodai munkát.
Itt a fizetős, gyorsabb és megbízhatóbb ChatGPT

Itt a fizetős, gyorsabb és megbízhatóbb ChatGPT

Alig több mint két hónappal azután, hogy az OpenAI a világra szabadította minden idők eddigi legfejlettebb chatbotját, a ChatGPT-t, máris bejelentették a szolgáltatás fizetős változatának indulását.
2/14