Csak a jó online ügyfélélménnyel lehetsz sikeres

Csak a jó online ügyfélélménnyel lehetsz sikeres

Az interneten vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad és rövid időn belül nem kap segítséget.
Jól nevelt robotokkal érdemes az ügyfélszolgálatokat fejleszteni

Jól nevelt robotokkal érdemes az ügyfélszolgálatokat fejleszteni

Az ügyfélszolgálatoknak egyre nagyobb szerepe lesz az ügyfelekért folytatott versenyben Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezetője szerint.
Chatbot legyen a talpán, ami meg tudja nyugtatni az ideges vevőt

Chatbot legyen a talpán, ami meg tudja nyugtatni az ideges vevőt

Az ember minden esetben emberként viselkedik, így a vásárlási folyamatban mindig is igényelni fogja az emberi figyelmet.
Rejtegetett szuperhősök – az ügyfélszolgálatok kiaknázatlan lehetőségei

Rejtegetett szuperhősök – az ügyfélszolgálatok kiaknázatlan lehetőségei

Ekler Ágnessel az ügyfélszolgálatok átalakulásáról, a digitális technológiák és a személyes kapcsolatok fontosságról beszélgettünk.
Így kell Debrecenből meghódítani Amerikát – a Syncee-sztori

Így kell Debrecenből meghódítani Amerikát – a Syncee-sztori

Csak a kemény munka vezet sikerhez - állítja Gulyás Ákos, akinek nyugodtan hihetünk, hiszen a Syncee az amerikai piacon is megvetette a lábát.
1/9