Pozitív jövőképre van igény - ez alakítja a márkaépítés kreatív trendjeit idén

Pozitív jövőképre van igény - ez alakítja a márkaépítés kreatív trendjeit idén

A Dentsu Creative „The Futures Less Traveled ” címmel tette közzé jelentését a 2024-re várható kreatív trendekről. A nemzetközi ügynökségi hálózat stratégiával és jövőkutatással foglalkozó szakértői által összeállított előrejelzés iparági példákkal és számadatokkal gazdagon illusztrált formában tárja fel a remény erejét egy változékony világban.
Vásárlói ingerküszöb fölött az árak: Így változtak a fogyasztói szokások

Vásárlói ingerküszöb fölött az árak: Így változtak a fogyasztói szokások

Az élelmiszerárak növekedése sok termékcsoportban érte el azt az ingerküszöböt, amely után a fogyasztók megváltoztatják a vásárlási szokásaikat. Érdekes adat, hogy a változtatás mellett a fogyasztók számára a márkahűség is fontos azoknak a termékeknek az esetében, amelyekben megbíznak.
Napi egyórás reklámblokkal ér fel Budapesten a tömegközlekedés

Napi egyórás reklámblokkal ér fel Budapesten a tömegközlekedés

Átlag feletti népszerűségnek örvendenek az interaktív, valamint a full branding kültéri megoldások a legfiatalabb fővárosi felnőttek körében, akik általában is nagyobb affinitást mutatnak az out-of-home reklámok iránt – erősítették meg a JCD Hungary hiánypótló reprezentatív kutatásának eredményei a korábbi tapasztalatokat. A budapestiek közlekedési és közlekedés közbeni reklámfogyasztási szokásaira fókuszáló felmérésből az is kiderül, hogy egy átlagos fővárosi lakos naponta egy órát szán a tömegközlekedésre, és csak nagyon kevesen idegenkednek az útjuk során eléjük kerülő reklámoktól.
Új brandet kapott a megváltozott munkaképességűeket támogató társadalmi vállalkozás

Új brandet kapott a megváltozott munkaképességűeket támogató társadalmi vállalkozás

Új márkanevet és arculatot kapott az ép és fogyatékossággal élő emberek közötti partneri szemléletért dolgozó szervezet. A Skilly logótervezésben az Explicit Design Stúdió, a további kreatívok megalkotásában pedig a Publicis Groupe Hungary volt a segítségükre.
Átlépte a határt a magyar terep akadályfutó brand

Átlépte a határt a magyar terep akadályfutó brand

Már külföldön is megkezdte hódító útját a Running Warriors terep akadályfutó verseny, amely nyolcadik éve állít profi akadályaival jelentős kihívást a sportág szerelmesei elé. A versenysorozat évről évre lehetőséget ad a megmérettetésre nem csak a profi versenyzőknek, de azoknak is, akik aktuális erőnlétüket szeretnék ily módon próbára tenni. A brand népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy 2024-ben már Romániában, Ausztriában és nagy bizonyossággal Csehországban is megtalálható lesz Európa egyik legkeményebb akadálypályája.
1/10