Mastercard: jöhet a szelfi-fizetés

Mastercard: jöhet a szelfi-fizetés

Pozitívan értékelik a fogyasztók a virtuális valóság, valamint a szelfivel történő fizetés térnyerését – derült ki a Mastercard digitális fizetési kutatásából. A jelentés, amelyhez több mint 3,5 millió közösségi média posztot elemeztek, arra az eredményre jutott, hogy a digitális tárcák érdeklik leginkább a fogyasztókat.
Utánvétnél is jöhet a bankkártya

Utánvétnél is jöhet a bankkártya

Idén több futárszolgálat is lehetővé tette a futárnál történő kártyás fizetést, ez pedig átrendezheti a meglévő trendeket – állítja a Mastercard a futárcégek eddigi visszajelzései alapján.
Hiába lett vége a boltzárnak

Hiába lett vége a boltzárnak

Alaposan átrendezte a kártyahasználók fogyasztói szokásait a vasárnapi boltzár: fél évvel a vasárnapi bolttilalom feloldása után is jóval kevesebben fizetnek kártyával a hét utolsó napján, mint a bezárás előtt.
A külföldi fizetéseknél is kedvelt a bankkártya

A külföldi fizetéseknél is kedvelt a bankkártya

A magyar utazók egyre gyakrabban rendezik kártyával a szálláshoz és közlekedéshez kapcsolódó költségeiket - derült ki a Mastercard legfrissebb fogyasztói felméréséből.
Meglepő adatok a pénzügyi esélyegyenlőségről

Meglepő adatok a pénzügyi esélyegyenlőségről

A bankkapcsolattal nem rendelkező, ügyeiket főleg készpénzben intéző személyek harmada teljes munkaidőben dolgozik, 35 százaléka pedig 18-34 éves.
1/2