Mi fán terem az applikáció marketing?

Mi fán terem az applikáció marketing?

Az alkalmazások világa folyamatosan fejlődik, határt pedig csak a csillagos ég szabhat. Ezzel párhuzamosan a felhasználók figyelméért és elköteleződéséért folytatott verseny egyre hevesebb. Az applikáció marketing az alkalmazások sikerének kulcsfontosságú területe, amely különböző stratégiákat és eszközöket kombinál a felhasználó szerződéstől az appon belüli monetizációig. Alábbi cikkünkben áttekintjük az applikáció marketing legfontosabb témaköreit, ezzel segítséget nyújtunk az appok bonyolult univerzumában való eligazodáshoz.
A London Land Group együttműködik az ABB-vel a következő generációs lakóépület automatizálás fejlesztése érdekében

A London Land Group együttműködik az ABB-vel a következő generációs lakóépület automatizálás fejlesztése érdekében

A London Land Group és az ABB Energetika üzletágához tartozó Smart Buildings divíziója kiemelt beszállítói megállapodást írt alá, amely megalapozza a legmodernebb lakóépület automatizálási megoldások alkalmazását. Az együttműködés megerősíti a London Land Group azon elkötelezettségét, hogy az innovatív és összekapcsolt rendszerek zökkenőmentes integrációja révén páratlan életminőséget biztosítson az Egyesült Királyságban hamarosan kivitelezésre kerülő ingatlanfejlesztései során.
Robbanás előtt a vállalati automatizáció: ezekre a trendekre érdemes készülnie a magyar cégeknek

Robbanás előtt a vállalati automatizáció: ezekre a trendekre érdemes készülnie a magyar cégeknek

Az elmúlt években csúcsra pörgött a vállalati digitalizáció: 2022-ben 1,6 billió dollárt költöttek erre világszerte, 2026-ra pedig várhatóan meg is duplázódik ez az összeg. Ahogy a cégek a gazdasági és piaci kihívások közepette a költség- és erőforrásigények csökkentésének és az üzleti folyamatok optimalizálásának útjait keresik, egyre több területen kerül előtérbe a hiperautomatizáció. Ennek köszönhetően ugyanis az eddig időigényes, több kolléga közreműködését igénylő munkafolyamatok elvégzését a mesterséges intelligencia, a gépi tanulás és a robotikai eszközeivel automatizálhatják. Miért kihagyhatatlan lehetőség a hiperautomatizáció, hogyan érdemes belefogni és miért játszik benne mégis kulcsszerepet a humánerő elérhetősége és megfelelő képzettsége? A Stylers információ-technológiai cégcsoport szakértői összegyűjtötték a legfontosabb tudnivalókat a vállalkozások jövőjét meghatározó trendről.
Az ABB intelligens robotikai automatizálási megoldásai támogatják a Volvo Cars fenntarthatósági céljait

Az ABB intelligens robotikai automatizálási megoldásai támogatják a Volvo Cars fenntarthatósági céljait

Az ABB bejelentette, hogy megerősíti a Volvo Cars-zal régóta fennálló partnerségét, amelynek keretében több mint 1300 robotot és funkcionális csomagot szállít az elektromos járművek következő generációjának gyártásához. Ezzel támogatja a svéd autógyártót ambiciózus fenntarthatósági céljainak elérésében.
Az intelligens automatizálás emberi arca

Az intelligens automatizálás emberi arca

A mobil-, felhő-, és mikroszolgáltatások, mesterséges intelligencia, gépi tanulás és blockchain területein bekövetkezett trendek szükségessé tették a hagyományos tesztelési módszerek frissítését. Az agilis módszerek bevezetése felgyorsította a szoftverfejlesztési életciklust is, ez pedig még inkább megnehezíti a tesztelés számára, hogy lépést tudjon tartani ezzel. A legtöbb szervezet még mindig a manuális tesztelésre támaszkodik, a folyamatos fejlesztés azonban folyamatos tesztelést igényel, ez pedig kizárólag automatizálással érhető el.
1/11