A vállalatok tesznek a GDPR-re, pedig egy USB is hatalmas bukást okozhat

A vállalatok tesznek a GDPR-re, pedig egy USB is hatalmas bukást okozhat

Miközben az új európai uniós adatvédelmi rendelet (GDPR) komoly előírásokat fogalmaz meg az adathordozók titkosításával kapcsolatban, a cégek jelentős része egyelőre a füle botját sem mozdítja e kérdésben sem hazai, sem EMEA-szinten.
Már megint az a fránya GDPR

Már megint az a fránya GDPR

2018. május 25-én életbe lép a GDPR, és a vállalatok láthatóan még mindig számos területen küzdenek az előírások értelmezésével, illetve a megfelelő feltételek biztosításával.
Adatvédelem: mit kéne másképp?

Adatvédelem: mit kéne másképp?

Az Igazságügyi Minisztérium társadalmi egyeztetésre bocsátotta a jelenlegi magyar adatvédelmi törvény tervezetét. A Direkt és Interaktív Marketing (DIMSZ) Szövetség megküldte észrevételeit, melyeket a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) is támogat.
Vészesen közeleg a határidő

Vészesen közeleg a határidő

Optimális esetben is 6-8 hónapot vehet igénybe az új európai uniós általános adatvédelmi rendeletnek (GDPR) történő megfelelésre való felkészülés, így nincsenek könnyű helyzetben azok a vállalkozások, amelyek még nem kezdték meg a folyamatot.
Iszonyatos adatszivárgás történt

Iszonyatos adatszivárgás történt

Mintegy harmincmillió dél-afrikai lakos szenzitív adatai szivárogtak ki, komoly az aggodalom.
1/7