Megdöbbennénk, ha tudnánk, hogy mennyi mindent tudnak rólunk

Megdöbbennénk, ha tudnánk, hogy mennyi mindent tudnak rólunk

„Ma azon aggódni, hogy a gépek öntudatra ébrednek és elpusztítják az emberiséget, olyan mintha éppen a Mars túlnépesedéséért aggódnánk”.
Adatbiznisz: megkerülhető a Google és a Facebook?

Adatbiznisz: megkerülhető a Google és a Facebook?

Az adatkereskedelem hatalmas biznisszé nőtte ki magát, ám adódik a kérdés: mi történne, ha a felhasználók megkerülvén a Facebook-ot és a Google-t maguk kereskednének a digitális adataikkal?
Átalakul a turizmus: hamarosan mindannyian az élet császárai lehetünk

Átalakul a turizmus: hamarosan mindannyian az élet császárai lehetünk

A turizmus jól lovagolja meg a digitalizáció hullámait, az adatvezérelt kreativitás és az élménygazdaság szinte kéz a kézben jár.
A jövő fogyasztója, a jövő ügynöksége - interjú Balaton Anitával

A jövő fogyasztója, a jövő ügynöksége - interjú Balaton Anitával

Az influencer marketing irányairól, az adatvezérelt gondolkodás fontosságáról s az ügynökségek létjogosultságáról is kérdeztük a Cafe PR ügyvezetőjét.
Elképesztő mennyiségű digitális nyomot hagyunk magunk után, csak egy jó detektív kell megértésükhöz

Elképesztő mennyiségű digitális nyomot hagyunk magunk után, csak egy jó detektív kell megértésükhöz

Kis data kis gond – big data nagy gond?
1/3