2 millió előfizető a UPC-nél

2 millió előfizető a UPC-nél

Az előfizetések száma átlépte a 2 milliós határt, mindemellett pedig egy erős, 10,2%-os árbevétel-növekedést is elkönyvelhetett a UPC Magyarország.
Kiszámított gondolatok – Képernyők között megismerhető szokások

Kiszámított gondolatok – Képernyők között megismerhető szokások

Ma már az online hirdetési kampányok megtervezéséhez és lebonyolításához rengeteg adat áll rendelkezésre, ám a túlkínálat miatt különleges körültekintésre van szükség ahhoz, hogy a vállalatok és a márkák a számukra leginkább releváns információkat megtalálják. Sólyom Balázs, a UPC online igazgatója szerint a cégek által gyűjtött saját adatok a legfontosabb és legmegbízhatóbb információforrások.
Leonardo DiCaprio és Scorsese a Svábhegyi Szanatóriumban

Leonardo DiCaprio és Scorsese a Svábhegyi Szanatóriumban

A UPC Magyarország legújabb kezdeményezése, a UPC Pop-up Mozi olyan különleges filmélményt kínál, amilyenre korábban nem volt példa.
Gigabites szélessávon Európában

Gigabites szélessávon Európában

A gigabites hálózatok alkotta GigaVilág a következő években forradalmasíthatja a gazdaságot és a társadalmat, ehhez azonban ösztönözni kell a beruházásokat, hogy a hálózatok alkalmassá váljanak olyan szolgáltatások támogatására, mint a virtuális jelenlét, a kiterjesztett valóság vagy az automatizált élet.
Kiszámított gondolatok – Képernyők között megismerhető szokások

Kiszámított gondolatok – Képernyők között megismerhető szokások

Ma már az online hirdetési kampányok megtervezéséhez és lebonyolításához rengeteg adat áll rendelkezésre, ám a túlkínálat miatt különleges körültekintésre van szükség ahhoz, hogy a vállalatok és a márkák a számukra leginkább releváns információkat megtalálják. Sólyom Balázs, a UPC online igazgatója szerint a cégek által gyűjtött saját adatok a legfontosabb és legmegbízhatóbb információforrások.
1/4