Kiszámított gondolatok – Képernyők között megismerhető szokások

Kiszámított gondolatok – Képernyők között megismerhető szokások

Ma már az online hirdetési kampányok megtervezéséhez és lebonyolításához rengeteg adat áll rendelkezésre, ám a túlkínálat miatt különleges körültekintésre van szükség ahhoz, hogy a vállalatok és a márkák a számukra leginkább releváns információkat megtalálják. Sólyom Balázs, a UPC online igazgatója szerint a cégek által gyűjtött saját adatok a legfontosabb és legmegbízhatóbb információforrások.
Leonardo DiCaprio és Scorsese a Svábhegyi Szanatóriumban

Leonardo DiCaprio és Scorsese a Svábhegyi Szanatóriumban

A UPC Magyarország legújabb kezdeményezése, a UPC Pop-up Mozi olyan különleges filmélményt kínál, amilyenre korábban nem volt példa.
Kimagasló árbevétel-növekedés a UPC-nél

Kimagasló árbevétel-növekedés a UPC-nél

Erős első negyedévet zárt a UPC Magyarország, a világ legnagyobb kábelkommunikációs- és multimédia vállalatának, a Liberty Globalnak hazai leányvállalata. Az előfizetések (RGU-k) száma az előző év azonos időszakához képest 104 ezerrel növekedett, és így meghaladta az 1 945 000-t.
Kiszámított gondolatok – Képernyők között megismerhető szokások

Kiszámított gondolatok – Képernyők között megismerhető szokások

Ma már az online hirdetési kampányok megtervezéséhez és lebonyolításához rengeteg adat áll rendelkezésre, ám a túlkínálat miatt különleges körültekintésre van szükség ahhoz, hogy a vállalatok és a márkák a számukra leginkább releváns információkat megtalálják. Sólyom Balázs, a UPC online igazgatója szerint a cégek által gyűjtött saját adatok a legfontosabb és legmegbízhatóbb információforrások.
Leonardo DiCaprio és Scorsese a Svábhegyi Szanatóriumban

Leonardo DiCaprio és Scorsese a Svábhegyi Szanatóriumban

A UPC Magyarország legújabb kezdeményezése, a UPC Pop-up Mozi olyan különleges filmélményt kínál, amilyenre korábban nem volt példa.
1/3