10 dolog, amitől sikeres lesz egy online kampány!

10 dolog, amitől sikeres lesz egy online kampány!

Az elképesztő hír és információdömpingben kiégett és reklámblokkoló böngészőkkel felpáncélozott fogyasztókat nem könnyű a natív cikkekel megszólítani. Az Internet Hungary egyik legpraktikusabb előadója Dominic Wyld megmutatta, hogy a tartalommarketinget tartalmazó írásokat hogyan kell reklámozni az online térben.
Hányadán is állunk a tartalommarketinggel?

Hányadán is állunk a tartalommarketinggel?

A hazai vállalatok az elmúlt 3-4 évben kezdték el felfedezni a tartalommarketinget, ám a legtöbben még csak óvatosan kóstolgatják ezt a kommunikációs formát.
Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Az agyonvizualizálás erős trendnek indult néhány éve, de túltolták. Piszok drága előállítani a látványos dolgokat, és baromi gyorsan elévülnek – mondja Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője.
10 dolog, amitől sikeres lesz egy online kampány!

10 dolog, amitől sikeres lesz egy online kampány!

Az elképesztő hír és információdömpingben kiégett és reklámblokkoló böngészőkkel felpáncélozott fogyasztókat nem könnyű a natív cikkekel megszólítani. Az Internet Hungary egyik legpraktikusabb előadója Dominic Wyld megmutatta, hogy a tartalommarketinget tartalmazó írásokat hogyan kell reklámozni az online térben.
Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Az agyonvizualizálás erős trendnek indult néhány éve, de túltolták. Piszok drága előállítani a látványos dolgokat, és baromi gyorsan elévülnek – mondja Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője.
1/7