Ellopjuk a tartalomgyártók iránti bizalmat?

Ellopjuk a tartalomgyártók iránti bizalmat?

Elveszett a „reklám ártatlansága” a natív és a tartalommarketing előretörésével, ami hosszú távon visszaüthet, mert a médiatermékekben kevés maradhat az eredeti szerkesztőségi tartalom – derült ki az Internet Hungary konferencián.
Interjú - az Invitel online szolgáltatások vezetője

Interjú - az Invitel online szolgáltatások vezetője

Az Invitelnél a lakossági és kisvállalati ügyfeleik számára tudnak olyan látványos és könnyen érthető információs anyagokkal szolgálni, amelyekkel az ügyfeleik jobban ki tudják használni a lehetőségeket.
Interjú - az Invitel online szolgáltatások vezetője

Interjú - az Invitel online szolgáltatások vezetője

Az Invitelnél a lakossági és kisvállalati ügyfeleik számára tudnak olyan látványos és könnyen érthető információs anyagokkal szolgálni, amelyekkel az ügyfeleik jobban ki tudják használni a lehetőségeket.
Ellopjuk a tartalomgyártók iránti bizalmat?

Ellopjuk a tartalomgyártók iránti bizalmat?

Elveszett a „reklám ártatlansága” a natív és a tartalommarketing előretörésével, ami hosszú távon visszaüthet, mert a médiatermékekben kevés maradhat az eredeti szerkesztőségi tartalom – derült ki az Internet Hungary konferencián.
Interjú - az Invitel online szolgáltatások vezetője

Interjú - az Invitel online szolgáltatások vezetője

Az Invitelnél a lakossági és kisvállalati ügyfeleik számára tudnak olyan látványos és könnyen érthető információs anyagokkal szolgálni, amelyekkel az ügyfeleik jobban ki tudják használni a lehetőségeket.
1/4