Hányadán is állunk a tartalommarketinggel?

Hányadán is állunk a tartalommarketinggel?

A hazai vállalatok az elmúlt 3-4 évben kezdték el felfedezni a tartalommarketinget, ám a legtöbben még csak óvatosan kóstolgatják ezt a kommunikációs formát.
Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Az agyonvizualizálás erős trendnek indult néhány éve, de túltolták. Piszok drága előállítani a látványos dolgokat, és baromi gyorsan elévülnek – mondja Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője.
Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Sok, az egészséggel kapcsolatos párbeszéd folyik a digitális térben, amelyekbe a hirdetők be tudnak kapcsolódni – hangsúlyozza Lukács Katalin. A Centrál Médiacsoport egészség és parenting tartalmú digitális és print portfolió-igazgatója szerint ugyanakkor fontos, hogy egy site hiteles legyen.
Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Az agyonvizualizálás erős trendnek indult néhány éve, de túltolták. Piszok drága előállítani a látványos dolgokat, és baromi gyorsan elévülnek – mondja Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője.
Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Sok, az egészséggel kapcsolatos párbeszéd folyik a digitális térben, amelyekbe a hirdetők be tudnak kapcsolódni – hangsúlyozza Lukács Katalin. A Centrál Médiacsoport egészség és parenting tartalmú digitális és print portfolió-igazgatója szerint ugyanakkor fontos, hogy egy site hiteles legyen.
1/6