Újabb startup fellendülés indulhat Pécsről

Újabb startup fellendülés indulhat Pécsről

Az orvoshiány és a hosszú várólisták csak a jéghegy csúcsa az öregedő társadalom és az egészségügy megoldandó kérdései között. Az egészségügyi innováció jövőbemutató megoldásainak támogatása céljából szervez december 6-án startup találkozót Pécsett a Simonyi Üzleti és Gazdaságfejlesztési Központ, ahol a Hiventures, az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) által életre hívott és támogatott EIT Health, és a startupok piacra kerülését segítő Singulab mentorai osztják meg tapasztalataikat és mutatják be sikeres projektjeiket az érdeklődőknek.
A régió legjobb startupja lett a Turbine.AI

A régió legjobb startupja lett a Turbine.AI

10 ország 100 legjobb startupja versengett a Central European Startup Awards (CESA) szófiai nagydöntőjében csütörtök este. Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Magyarország, Ausztria, Szerbia, Szlovénia, Horvátország, Románia és Bulgária nemzeti győztesei közül a magyar Turbine.AI bizonyult a legjobbnak!
Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

A szakmai kiadványok egyre nagyobb szerepet kapnak a magyar médiapiacon Simon Krisztián, a Marketing&Media és a most induló StartUP! főszerkesztője szerint. A speciális kiadványoknak meg tudják találni nem csak az olvasókat, hanem a téma iránt elkötelezett, őket megszólítani igyekvő vállalatokat és hirdetőket is. Interjúnkból az is kiderül, hogy a print vagy az online felület fontosabb a bevételek biztosítása szempontjából.
Így válik regionális startup központtá Budapest

Így válik regionális startup központtá Budapest

Jelentős összeggel, hét év alatt 360 milliárd forinttal támogatja a magyar innovációt és a hazai induló vállalkozásokat az Európai Unió.
Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

Nyomtatott újság startupoknak - a digitális gazdaságot is jobb kézben tartani

A szakmai kiadványok egyre nagyobb szerepet kapnak a magyar médiapiacon Simon Krisztián, a Marketing&Media és a most induló StartUP! főszerkesztője szerint. A speciális kiadványoknak meg tudják találni nem csak az olvasókat, hanem a téma iránt elkötelezett, őket megszólítani igyekvő vállalatokat és hirdetőket is. Interjúnkból az is kiderül, hogy a print vagy az online felület fontosabb a bevételek biztosítása szempontjából.
1/42