Hadat üzen a Facebook

Hadat üzen a Facebook

Úgy tűnik, hogy a tech-óriásnál megelégelték a kamuhírek miatti támadásokat.
Személyre szabott élményt ad a Coca-Cola – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élményt ad a Coca-Cola – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
Mi van veled, Twitter?

Mi van veled, Twitter?

Nem áll jól a szénája, újabb rossz negyedév van a Twitter mögött. A cég veszteséges, zuhant az árfolyama és nem leli helyét a piacon.
Így kommunikálnak a fesztiválőrültek

Így kommunikálnak a fesztiválőrültek

A fesztiválozók leginkább üzenetküldő alkalmazáson keresztül és vizuális tartalmakkal kommunikálnak egymással – legyen szó a baráti kapcsolattartásról vagy a randiszervezésről. A bulizók élményeiket leginkább fénykép formájában osztják meg a közösségi csatornákon.
Személyre szabott élményt ad a Coca-Cola – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élményt ad a Coca-Cola – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
1/2