Van-e helye az intuíciónak a döntéshozatalban, ha ilyen sok adatunk van?

Van-e helye az intuíciónak a döntéshozatalban, ha ilyen sok adatunk van?

Tetszik vagy sem, de a nem mért dolgok is hatással vannak a folyamatokra és a döntésekre is. Interjú Lengyel Zoltánnal.
Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.
Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.
Algoritmus reklámoz a robotnak?

Algoritmus reklámoz a robotnak?

Adatokon áll vagy bukik a sikeres sales és marketing. A digitális információkezelés, az automatizáció csökkenheti a költségeket és javíthatja a hatékonyságot – ha jól csináljuk. Ha rosszul, nagyot is bukhatunk a drága fejlesztéseken, a rosszul beállított rendszereken, vagy éppen az elszalasztott lehetőségeken.
Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.