Új havilap a piacon: megjelent a Boom

Új havilap a piacon: megjelent a Boom

Vállalkozóknak, vállalati közép- és felsővezetőknek indított új gazdasági havilapot Kocsi Ilona. A magazin az üzleti siker mögötti történeteket és embereket kívánja bemutatni.
Ellopjuk a tartalomgyártók iránti bizalmat?

Ellopjuk a tartalomgyártók iránti bizalmat?

Elveszett a „reklám ártatlansága” a natív és a tartalommarketing előretörésével, ami hosszú távon visszaüthet, mert a médiatermékekben kevés maradhat az eredeti szerkesztőségi tartalom – derült ki az Internet Hungary konferencián.
Ma nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

Ma nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

A print hirdetési bevételek negyedévről-negyedévre csökkennek, ám a Central Médiacsoport növelni szeretné lapjai piaci részesedését – mondja Steff József. A csoport kereskedelmi igazgatója, illetve a CM Sales vezetője a PR, a tartalommarketing és a fizetett hirdetések elválasztásáról is beszél.
Ellopjuk a tartalomgyártók iránti bizalmat?

Ellopjuk a tartalomgyártók iránti bizalmat?

Elveszett a „reklám ártatlansága” a natív és a tartalommarketing előretörésével, ami hosszú távon visszaüthet, mert a médiatermékekben kevés maradhat az eredeti szerkesztőségi tartalom – derült ki az Internet Hungary konferencián.
Ma nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

Ma nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

A print hirdetési bevételek negyedévről-negyedévre csökkennek, ám a Central Médiacsoport növelni szeretné lapjai piaci részesedését – mondja Steff József. A csoport kereskedelmi igazgatója, illetve a CM Sales vezetője a PR, a tartalommarketing és a fizetett hirdetések elválasztásáról is beszél.
1/2