Roland Berger: így lehet megháromszorozni egy cég hasznát

Roland Berger: így lehet megháromszorozni egy cég hasznát

A vállalatok sikere, vagy épp problémáinak forrása a hatékony eszközfelhasználásban rejlik.
Az égben is mindenki netezne!

Az égben is mindenki netezne!

Hatékonyságukat és bevételüket is növelhetik azok a légitársaságok, amelyek utasaik számára a repülőutak alatt is biztosítják az internet-hozzáférést.
A fogyasztók digitális DNS-ének megértésén múlik az online kiskereskedelem jövője

A fogyasztók digitális DNS-ének megértésén múlik az online kiskereskedelem jövője

Az online kiskereskedőknek meg kell érteniük vásárlóik „digitális DNS-ét”, ha versenyképesek akarnak maradni – állítja a Roland Berger új tanulmánya.
Az InsurTech komoly fenyegetés a biztosítóknak

Az InsurTech komoly fenyegetés a biztosítóknak

Az InsurTech vállalatok komoly fenyegetést jelentenek a már piacon lévő biztosítók számára, állítja a Roland Berger tanulmánya.
Nincs elég ″e″ a csokiban, a kólában és a kutyatápban

Nincs elég ″e″ a csokiban, a kólában és a kutyatápban

Lesújtó eredmények: a fogyasztási cikkeket termelő és forgalmazó vállalatok messze nem aknázzák ki még mindig a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket.
1/2