Az MRSZ megkönnyebbülve üdvözli:  2024-ben sem kell reklámadót fizetni

Az MRSZ megkönnyebbülve üdvözli: 2024-ben sem kell reklámadót fizetni

Hatályos: 0%-os reklámadókulcs lesz érvényben 2025. január 1-jéig.
A Magyar Reklámszövetség tárgyal a kormánnyal a reklámadó felfüggesztésének újabb meghosszabbításáról

A Magyar Reklámszövetség tárgyal a kormánnyal a reklámadó felfüggesztésének újabb meghosszabbításáról

A Magyar Reklámszövetség a reklám- és médiaipari vállalkozásokat képviselve egyeztetéseket kezdeményezett a kormánnyal. Az MRSZ azt javasolta, hogy legalább újabb egy évvel, azaz 2025. január 1-jéig hosszabbítsák meg a reklámadó 2024. január 1-jéig tartó felfüggesztését. A Reklámszövetség elnöke, Gulyás János és a miniszterelnök kabinetfőnöke, Rogán Antal között zajló egyeztetések ismét biztatóak, hiszen a kabinet fontolgatja a reklámadó felfüggesztési időszakának kiterjesztését újabb 1 évvel.
Jövőre sem kell reklámadót fizetni

Jövőre sem kell reklámadót fizetni

Az MRSZ kezdeményezése nyomán döntött így a kormány.
A 0%-os reklámadó a kommunikációs piaci döntéshozók több, mint 80%-a szerint segítette az iparág alkalmazkodását a polikrízishez

A 0%-os reklámadó a kommunikációs piaci döntéshozók több, mint 80%-a szerint segítette az iparág alkalmazkodását a polikrízishez

A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet a legutóbbi, 6. MRSZ Barométer felmérés részeként megkérdezte a kommunikációs iparágban dolgozó vállalatok vezetőit és marketing döntéshozóit a reklámadóval kapcsolatban is. A 2023. szeptember és október időszakban kitölthető kérdőívben közel 100 kommunikációs iparági döntéshozó osztotta meg véleményét, hogy a reklámadó bevezetése után 8 évvel miként ítéli meg ma a piac a reklámadó iparági hatásait.
Hatályos: Jövőre sem kell reklámadót fizetni!

Hatályos: Jövőre sem kell reklámadót fizetni!

Az MRSZ örömmel üdvözli, hogy a reklámadó felfüggesztésének meghosszabbítását megszavazta a Parlament.
1/2