Reklámköltés: na, hova megy a pénz?

Reklámköltés: na, hova megy a pénz?

A kis- és középvállalatok által leggyakrabban alkalmazott 10 marketingeszközből 9 online. A kis cégek már átlagban kétmillió forint felett költenek marketingre, de sajnos még „importra”: a pénz jobbára a Facebookhoz és a Google-hoz kerül.
2015-ös reklámév: problémákkal sújtott növekedés – interjú Urbán Zsolttal

2015-ös reklámév: problémákkal sújtott növekedés – interjú Urbán Zsolttal

A tavalyi, eseményekben bővelkedő médiapiaci év után remélhetőleg idén már nyugodtabb időszak következik. A piaci trendekről Urbán Zsolttal, a Magyar Reklámszövetség elnökével beszélgettünk.
2015-ös reklámév: problémákkal sújtott növekedés – interjú Urbán Zsolttal

2015-ös reklámév: problémákkal sújtott növekedés – interjú Urbán Zsolttal

A tavalyi, eseményekben bővelkedő médiapiaci év után remélhetőleg idén már nyugodtabb időszak következik. A piaci trendekről Urbán Zsolttal, a Magyar Reklámszövetség elnökével beszélgettünk.
Kampány-optimalizáló rendszer érkezik a hazai közterületi reklámpiacra

Kampány-optimalizáló rendszer érkezik a hazai közterületi reklámpiacra

A prágai székhelyű MGE Data fejlesztőcég által kifejlesztett program már évek óta segíti az euroAWK német, cseh és szlovák ügyfeleinek reklámkampány-optimalizációját, a nyáron pedig a magyar piacon is elérhetővé teszi azt.
2015-ös reklámév: problémákkal sújtott növekedés – interjú Urbán Zsolttal

2015-ös reklámév: problémákkal sújtott növekedés – interjú Urbán Zsolttal

A tavalyi, eseményekben bővelkedő médiapiaci év után remélhetőleg idén már nyugodtabb időszak következik. A piaci trendekről Urbán Zsolttal, a Magyar Reklámszövetség elnökével beszélgettünk.