A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A Reklámtorta több mint 12%-os növekedése csalóka képet mutat. A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat.
Kiderült, hogy kik voltak tavaly a reklámok célpontjai

Kiderült, hogy kik voltak tavaly a reklámok célpontjai

Az MNHH kielemezte, hogy hogyan alakult a tavalyi év reklámfilmforgalma. Van egy kis csökkenés, a legtöbb reklámot pedig márciusban néztük.
Kampány-optimalizáló rendszer érkezik a hazai közterületi reklámpiacra

Kampány-optimalizáló rendszer érkezik a hazai közterületi reklámpiacra

A prágai székhelyű MGE Data fejlesztőcég által kifejlesztett program már évek óta segíti az euroAWK német, cseh és szlovák ügyfeleinek reklámkampány-optimalizációját, a nyáron pedig a magyar piacon is elérhetővé teszi azt.
A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A Reklámtorta több mint 12%-os növekedése csalóka képet mutat. A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat.
Reklámköltés: na, hova megy a pénz?

Reklámköltés: na, hova megy a pénz?

A kis- és középvállalatok által leggyakrabban alkalmazott 10 marketingeszközből 9 online. A kis cégek már átlagban kétmillió forint felett költenek marketingre, de sajnos még „importra”: a pénz jobbára a Facebookhoz és a Google-hoz kerül.
1/2