Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

A kreativitásnak ára van, ezt azonban meg kell fizetnie azoknak a cégeknek, amelyek ki akarnak tűnni a tömegből, és tartósan sikeresen szeretnének működni – véli az ACG Reklámügynökség kreatív igazgatója.
Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

A kreativitásnak ára van, ezt azonban meg kell fizetnie azoknak a cégeknek, amelyek ki akarnak tűnni a tömegből, és tartósan sikeresen szeretnének működni – véli az ACG Reklámügynökség kreatív igazgatója.
Megtévesztő hirdetések miatt bírságolt a GVH

Megtévesztő hirdetések miatt bírságolt a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal döntése szerint a Standard Products and Solutions Kft. megalapozatlanul állította egyes termékeiről, hogy gyógyító hatásúak.
Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

A kreativitásnak ára van, ezt azonban meg kell fizetnie azoknak a cégeknek, amelyek ki akarnak tűnni a tömegből, és tartósan sikeresen szeretnének működni – véli az ACG Reklámügynökség kreatív igazgatója.
Pályázat a jövő fejlesztőinek és reklámgurujainak

Pályázat a jövő fejlesztőinek és reklámgurujainak

Egyetemi és főiskolai hallgatók számára hirdet pályázatot az OTP Business Útjára indult az OTP Business ÜzletRace Hallgatói Pályázat, amelynek keretében a diákok számára lehetőség nyílik innovatív, vagy éppen formabontó banki megoldások, kidolgozására.
1/5