Pályázat a jövő fejlesztőinek és reklámgurujainak

Pályázat a jövő fejlesztőinek és reklámgurujainak

Egyetemi és főiskolai hallgatók számára hirdet pályázatot az OTP Business Útjára indult az OTP Business ÜzletRace Hallgatói Pályázat, amelynek keretében a diákok számára lehetőség nyílik innovatív, vagy éppen formabontó banki megoldások, kidolgozására.
Nagyon nem mindegy, mi hogyan jelenik meg a reklámban!

Nagyon nem mindegy, mi hogyan jelenik meg a reklámban!

Két hete a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa 150 millió forint bírságot szabott ki egy gyógyszernek minősülő, gyulladáscsökkentő és fájdalomcsillapító hatású krém reklámjai miatt az azt forgalmazó vállalkozásra. Ennek az ügynek tanulságait elemezte Zavodnyik József, a KLART Legal jogásza.
Bognár Vera: Bő egy évtizede a Facebook még sehol sem volt!

Bognár Vera: Bő egy évtizede a Facebook még sehol sem volt!

Az alapozó képzést jelentő Digitális Mesterkurzus már most sikertörténet – állítja az IAB Oktatási Munkacsoportjának vezetője.
Megtévesztő hirdetések miatt bírságolt a GVH

Megtévesztő hirdetések miatt bírságolt a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal döntése szerint a Standard Products and Solutions Kft. megalapozatlanul állította egyes termékeiről, hogy gyógyító hatásúak.
Magyarország továbbra is a reklámpiac egyik éllovasa

Magyarország továbbra is a reklámpiac egyik éllovasa

Egyre többet költenek el a vállalatok a digitális platformokon, lassan minden második magyar ember elérhető a közösségi médiában, és a tévés reklámbüdzsék sem csökkenek. Többek közt ezeknek a megállapításoknak a hátterét is feltárja a weCAN által készített kiadvány, a CANnualReport 2016.
1/5