Nagyon nem mindegy, mi hogyan jelenik meg a reklámban!

Nagyon nem mindegy, mi hogyan jelenik meg a reklámban!

Két hete a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa 150 millió forint bírságot szabott ki egy gyógyszernek minősülő, gyulladáscsökkentő és fájdalomcsillapító hatású krém reklámjai miatt az azt forgalmazó vállalkozásra. Ennek az ügynek tanulságait elemezte Zavodnyik József, a KLART Legal jogásza.
Bognár Vera: Bő egy évtizede a Facebook még sehol sem volt!

Bognár Vera: Bő egy évtizede a Facebook még sehol sem volt!

Az alapozó képzést jelentő Digitális Mesterkurzus már most sikertörténet – állítja az IAB Oktatási Munkacsoportjának vezetője.
Kampány-optimalizáló rendszer érkezik a hazai közterületi reklámpiacra

Kampány-optimalizáló rendszer érkezik a hazai közterületi reklámpiacra

A prágai székhelyű MGE Data fejlesztőcég által kifejlesztett program már évek óta segíti az euroAWK német, cseh és szlovák ügyfeleinek reklámkampány-optimalizációját, a nyáron pedig a magyar piacon is elérhetővé teszi azt.
Magyarország továbbra is a reklámpiac egyik éllovasa

Magyarország továbbra is a reklámpiac egyik éllovasa

Egyre többet költenek el a vállalatok a digitális platformokon, lassan minden második magyar ember elérhető a közösségi médiában, és a tévés reklámbüdzsék sem csökkenek. Többek közt ezeknek a megállapításoknak a hátterét is feltárja a weCAN által készített kiadvány, a CANnualReport 2016.
Bognár Vera: Bő egy évtizede a Facebook még sehol sem volt!

Bognár Vera: Bő egy évtizede a Facebook még sehol sem volt!

Az alapozó képzést jelentő Digitális Mesterkurzus már most sikertörténet – állítja az IAB Oktatási Munkacsoportjának vezetője.
1/4