A tévépiacot felpörgeti vagy felszippantja a technológiai tornádó?

A tévépiacot felpörgeti vagy felszippantja a technológiai tornádó?

A változások sokkal gyorsabbak lesznek, mint azt sokan gondolnák.
A tévé helyett véleményvezéreknek hisznek a fiatalok

A tévé helyett véleményvezéreknek hisznek a fiatalok

Ugyanakkor fontos, hogy a márkák jól tudják megválasztani a számukra releváns és hiteles influencereket – interjú Kolma Kornéllal.
Digitálisan is a fogyasztók érzelmeiért folyik a verseny

Digitálisan is a fogyasztók érzelmeiért folyik a verseny

Érdemes minél előbb felkészülni a platform alapú digitális gazdaságra, hiszen itt a döntési gyorsaság az egyik legkritikusabb tényező.
Hogyan tudhatnak rólam annyi mindent, miközben semmit sem csinálok, csak internetezek?

Hogyan tudhatnak rólam annyi mindent, miközben semmit sem csinálok, csak internetezek?

Tudatos felhasználók, etikus gazdasági szereplők, önfejlesztő mesterséges intelligencia - Király Anitát kérdeztük.
Így célozz a Facebook-on

Így célozz a Facebook-on

A Facebook hirdetési rendszere továbbra is jó lehetőségeket ad a marketingeseknek.
1/17