Új szemlélettel indul a Metropolitan Egyetem marketing mesterképzése

Új szemlélettel indul a Metropolitan Egyetem marketing mesterképzése

Marketing mesterképzést (MSc) indít a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU), az ősszel induló, integrált szemléletű és gyakorlatorientált képzésre február 15-ig lehet jelentkezni. Kérdéseinkre Papp-Váry Árpád, a METU Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Karának dékánja, a marketing mesterszak vezetője válaszolt.
Újraválasztotta elnökét az IAB Hungary

Újraválasztotta elnökét az IAB Hungary

Sopov István körül az elnökség megújult.
Az alibi reklám semmit nem ér, jó kreatív vezet csak sikerre

Az alibi reklám semmit nem ér, jó kreatív vezet csak sikerre

Az individualista fogyasztókat egyre nehezebb elérni, és csak a valóban innovatív üzenetekkel lehet érdemi hatást elérni Weiler Péter szerint.
Úristen! De durva a Gillette reklámja(?)

Úristen! De durva a Gillette reklámja(?)

Legalábbis vannak, akik hajították is kifele a borotvájukat.
„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!” – interjú Bujdosó Biankával

„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!” – interjú Bujdosó Biankával

Bujdosó Bianka az ACG Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója a reklámozók felelősségéről is beszélt!
1/26