Komoly kihívói vannak a Google-nek

Komoly kihívói vannak a Google-nek

Nem csak az árak leszorításáról szól a programmatic média kora, sőt! A médiatulajdonosok és a hirdetők is sokkal jobban kiszámíthatják bevételeiket és az elérni kívánt hatást. A nívós tartalommal, prémium hirdetési megoldásokkal pedig a korábbi automatizált megoldásoknál jobb felület kínálható a hirdetők számára, ráadásul szofisztikáltabban – mondja Erős Attila a Fastbridge ügyvezető igazgatója
Programozott média-felület vásárlás? Tényleg hamarosan ez lesz a jövő domináns hirdetési rendszere?

Programozott média-felület vásárlás? Tényleg hamarosan ez lesz a jövő domináns hirdetési rendszere?

Barta Attila, a programozott médiafelület-vásárlással (programmatic buying) foglalkozó Cadreon ügynökség vezetője a minap indította el IAB keretein belül az RTB (real time biding) munkacsoport szervezését. Ez a programmatic – és azon keresztül a digitális médiapiac – növekedését segíti.
Nyomul a digitalizáció –Interjú Somlói Zsolttal a Mindshare médiaügynökség vezetőjével (második rész)

Nyomul a digitalizáció –Interjú Somlói Zsolttal a Mindshare médiaügynökség vezetőjével (második rész)

Magyarországon továbbra is elsődleges média a televízió, de e mellé már egy digitális, például Facebook kampányt is kérnek a megrendelők. A lájkvadászatot azonban nem tartja jó megoldásnak Somlói Zsolt.
Optimista optimalizáció

Optimista optimalizáció

Hogyan hasznosítaná a programmatic-ot egy performance-ra szakosodott marketinges? Darázs Attila, a konverzióorientált marketingre szakosodott ADDICT Interactive vezetője szerint a programmatic buyingban van a jövő. Darázs Attila a Evolution 2015 konferencián A programmatic és a performance találkozása címmel tartott sikeres előadást.
Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

Stratégia nélkül, a közösségi média is pénznyelő

A közösségi médiában nem mindig a várt eredményt kapjuk és olykor a célcsoportunkat is hibásan határozzuk meg. Sőt még azzal sem vagyunk tisztában, hogy mely közösségi oldalakat és mire is lenne érdemes használnunk - állítja Bognár Vera, a MediaCom Magyarország MBA & Digital Media Knowledge Managere.
2/3