2015. június 11. 08:06Bucsky PéterSzánj az olvasásra 9 percet!
Nem csak az árak leszorításáról szól a programmatic média kora, sőt! A médiatulajdonosok és a hirdetők is sokkal jobban kiszámíthatják bevételeiket és az elérni kívánt hatást. A nívós tartalommal, prémium hirdetési megoldásokkal pedig a korábbi automatizált megoldásoknál jobb felület kínálható a hirdetők számára, ráadásul szofisztikáltabban – mondja Erős Attila a Fastbridge ügyvezető igazgatója
Interjúk
2015. február 24. 16:28Halaska GáborSzánj az olvasásra 6 percet!
Barta Attila, a programozott médiafelület-vásárlással (programmatic buying) foglalkozó Cadreon ügynökség vezetője a minap indította el IAB keretein belül az RTB (real time biding) munkacsoport szervezését. Ez a programmatic – és azon keresztül a digitális médiapiac – növekedését segíti.
Evolution
2014. január 24. 22:18Vida SándorSzánj az olvasásra 5 percet!
Magyarországon továbbra is elsődleges média a televízió, de e mellé már egy digitális, például Facebook kampányt is kérnek a megrendelők. A lájkvadászatot azonban nem tartja jó megoldásnak Somlói Zsolt.
Marketing