Minden a hype-pal kezdődik, és lesz közülük olyan, ami majd valós értékké fejlődhet

Minden a hype-pal kezdődik, és lesz közülük olyan, ami majd valós értékké fejlődhet

Minden mindennel összefügg a termékfejlesztéstől az ügyfélkiszolgálásáig, a HR-kérdésektől a jövő kihívásainak kereséséig. Interjú Kovács Nándorral.
Értékteremtés a digitális és online világban

Értékteremtés a digitális és online világban

Idén márciusban ötödik alkalommal jön az Evolution konferencia, melynek fő témája a digitális és online térben található eszközök értékteremtő hatása. Szó lesz még a közösségi médiában uralkodó trendekről, a performance hirdetésekről, az online videókról, a kreativitásról, a neuromarketing és native hirdetések kapcsolatáról, és bemutatkozik a Digitális Jólét Program.
Optimista optimalizáció

Optimista optimalizáció

Hogyan hasznosítaná a programmatic-ot egy performance-ra szakosodott marketinges? Darázs Attila, a konverzióorientált marketingre szakosodott ADDICT Interactive vezetője szerint a programmatic buyingban van a jövő. Darázs Attila a Evolution 2015 konferencián A programmatic és a performance találkozása címmel tartott sikeres előadást.
A mesterséges intelligencia a reklámosokat is megszorongathatja

A mesterséges intelligencia a reklámosokat is megszorongathatja

Darázs Attila szerint az adatelemzés kulcsfontosságú, viszont a keletkezett adatmennyiséget az emberi elme már nem képes befogadni és elemezni.
Értékteremtés a digitális és online világban

Értékteremtés a digitális és online világban

Idén márciusban ötödik alkalommal jön az Evolution konferencia, melynek fő témája a digitális és online térben található eszközök értékteremtő hatása. Szó lesz még a közösségi médiában uralkodó trendekről, a performance hirdetésekről, az online videókról, a kreativitásról, a neuromarketing és native hirdetések kapcsolatáról, és bemutatkozik a Digitális Jólét Program.
1/7