Online médiamix és attribúciós modell: hogyan válasszunk?

Online médiamix és attribúciós modell: hogyan válasszunk?

Szempontok, amelyet érdemes fontolóra vennünk, mielőtt attribúciós modellt választunk. Végh Nikolett, az ADDICT Média és PPC team vezetőjének cikke.
Minden a hype-pal kezdődik, és lesz közülük olyan, ami majd valós értékké fejlődhet

Minden a hype-pal kezdődik, és lesz közülük olyan, ami majd valós értékké fejlődhet

Minden mindennel összefügg a termékfejlesztéstől az ügyfélkiszolgálásáig, a HR-kérdésektől a jövő kihívásainak kereséséig. Interjú Kovács Nándorral.
Értékteremtés a digitális és online világban

Értékteremtés a digitális és online világban

Idén márciusban ötödik alkalommal jön az Evolution konferencia, melynek fő témája a digitális és online térben található eszközök értékteremtő hatása. Szó lesz még a közösségi médiában uralkodó trendekről, a performance hirdetésekről, az online videókról, a kreativitásról, a neuromarketing és native hirdetések kapcsolatáról, és bemutatkozik a Digitális Jólét Program.
Ez aztán a performance – szerintem, szerintük!

Ez aztán a performance – szerintem, szerintük!

Digitális térben ez a szó elég sokszor fordulhat elő napjainkban, de vajon ugyan azt értjük alatta mindannyian?
A mesterséges intelligencia a reklámosokat is megszorongathatja

A mesterséges intelligencia a reklámosokat is megszorongathatja

Darázs Attila szerint az adatelemzés kulcsfontosságú, viszont a keletkezett adatmennyiséget az emberi elme már nem képes befogadni és elemezni.
1/7