Túlélő-üzemmódban: Bear Grylls és a pr – interjú Lakatos Zsófiával

Túlélő-üzemmódban: Bear Grylls és a pr – interjú Lakatos Zsófiával

Ha a vállalat kommunikációját egy tortához hasonlítjuk, akkor a pr lenne a tojás, nélküle nem áll össze és nem marad egyben az egész – véli Lakatos Zsófia, az Emerald PR vezetője, a Magyar Public Relations Szövetség elnöke.
Mára mindenki hírgyárossá vált – interjú Balaton Anitával

Mára mindenki hírgyárossá vált – interjú Balaton Anitával

Individualista társadalomban élünk, minden az egyénről szól, így a pr-szakmának nagy hangsúlyt kell arra fordítania, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról – többek között erről is beszélt Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője. A szakember szerint a pr-t a digitalizáció okán számos hatás éri, de ezzel párhuzamosan a lehetőségek és a megoldások száma is nagyságrendileg növekedett.
Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

A technológiai fejlődés a kkv-k számára a marketing mellett elérhetővé tette a pr-t is, de a lehetőségek megfelelő használatát továbbra is tanulniuk kell. Jó lehetőség a közösségi média a kommunikációra, de nem szabad csak ezt használni, és a túl korán jött rivaldafény még ártalmas is lehet – véli Fülöp Zoltán kisvállalati pr specialista.
Mára mindenki hírgyárossá vált – interjú Balaton Anitával

Mára mindenki hírgyárossá vált – interjú Balaton Anitával

Individualista társadalomban élünk, minden az egyénről szól, így a pr-szakmának nagy hangsúlyt kell arra fordítania, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról – többek között erről is beszélt Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője. A szakember szerint a pr-t a digitalizáció okán számos hatás éri, de ezzel párhuzamosan a lehetőségek és a megoldások száma is nagyságrendileg növekedett.
Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

Kell a pr a kkv-knek? – interjú Fülöp Zoltánnal

A technológiai fejlődés a kkv-k számára a marketing mellett elérhetővé tette a pr-t is, de a lehetőségek megfelelő használatát továbbra is tanulniuk kell. Jó lehetőség a közösségi média a kommunikációra, de nem szabad csak ezt használni, és a túl korán jött rivaldafény még ártalmas is lehet – véli Fülöp Zoltán kisvállalati pr specialista.
1/2