Ha ″agilis″ vagy, sikeres leszel

Ha ″agilis″ vagy, sikeres leszel

A digitális kor pénzügyi vezetőinek hatékonyságát vizsgálta az Oracle: a kutatás szerint az agilis pénzügyi modellt alkalmazó pénzügyi vezetők 95%-a számolt be forgalomnövekedésről, szemben a többi vezető 70%-os arányával.
A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre inkább a saját időbeosztásuk szerint, az általuk preferált csatornákon szeretnének vásárolni, amely egyre kevesebb időt hagy a márkáknak arra, hogy kapcsolatba lépjenek velük, befolyásolják döntéseiket.
Rendelj a büféből az ülőhelyedre!

Rendelj a büféből az ülőhelyedre!

A mobilról rendelhető italok és ételek növelhetik a stadionok bevételeit - legalábbis az Oracle Cloud kutatása szerint. A biztonság és a kellemes környezet mellett a szurkolók a mobilos étel és italrendelést tartják a legfontosabbnak élményjavító tényezőnek.
Összefog az Oracle és a LinkedIn: mi lesz ebből?

Összefog az Oracle és a LinkedIn: mi lesz ebből?

Az Oracle együttműködést jelent be a LinkedIn-nel és bemutatja legújabb, gépi tanuláson alapuló intelligens alkalmazásait.
A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre aktívabban alakítják a vásárlási folyamatot

A fogyasztók egyre inkább a saját időbeosztásuk szerint, az általuk preferált csatornákon szeretnének vásárolni, amely egyre kevesebb időt hagy a márkáknak arra, hogy kapcsolatba lépjenek velük, befolyásolják döntéseiket.
1/2