Bye-bye cash, hello card!

Bye-bye cash, hello card!

Rohamosan bővül, 2015 eleje óta háromszorosára nőtt az érintéses vásárlások aránya.
Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Folyamatosan aktualizálni kell a vállalatok kríziskommunikációs terveit - véli Gáspár Bence, az OTP Bank kommunikációs vezetője. A közösségi média térnyerésével pedig egyre nagyobb szerepet kap a minél gyorsabb reagálás az internetes csatornákon.
Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Folyamatosan aktualizálni kell a vállalatok kríziskommunikációs terveit - véli Gáspár Bence, az OTP Bank kommunikációs vezetője. A közösségi média térnyerésével pedig egyre nagyobb szerepet kap a minél gyorsabb reagálás az internetes csatornákon.
Ennél egyszerűbben már nem is tudnál fizetni

Ennél egyszerűbben már nem is tudnál fizetni

Az OTP Bank a mobilfizetési piacon elsőként mutatta be legújabb digitális fejlesztését: a Simple kártya segítségével szeptembertől bármely bank ügyfele számára elérhetővé válik az érintéses mobilfizetés élménye. A most bejelentett megoldás a hazai készpénzmentes fizetés fejlődésének újabb jelentős mérföldköve.
Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Folyamatosan aktualizálni kell a vállalatok kríziskommunikációs terveit - véli Gáspár Bence, az OTP Bank kommunikációs vezetője. A közösségi média térnyerésével pedig egyre nagyobb szerepet kap a minél gyorsabb reagálás az internetes csatornákon.
1/5