Még mindig órákat ülnek a magyarok a tévé előtt és rengeteg reklámot látnak

Még mindig órákat ülnek a magyarok a tévé előtt és rengeteg reklámot látnak

Tavaly a magyarok egy picit kevesebbet tévéztek, mint 2015-ben - derült ki a Nielsen felméréséből. Az elmúlt években folyamatosan nőtt az egy főre jutó televíziós reklámok megjelenésszáma.
Tudod, hogy miben rekorderek a magyarok?

Tudod, hogy miben rekorderek a magyarok?

Hatéves rekordszintre emelkedett a magyar fogyasztók bizalma a harmadik negyedévben, az emelkedés kimagaslónak számít, és már a globális pénzügyi válság előtti időszakot idézi.
Egy picit kevesebbet tévéznek a magyarok

Egy picit kevesebbet tévéznek a magyarok

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2016 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 16 percet töltött a tévékészülékek előtt, 10 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. Nőtt a filmcsatornák részesedése, ugyanakkor a legtöbb tematikus csatornacsoport közönségaránya hasonlóan alakult, mint a 2015. év azonos időszakában.
Tudod, hogy miben rekorderek a magyarok?

Tudod, hogy miben rekorderek a magyarok?

Hatéves rekordszintre emelkedett a magyar fogyasztók bizalma a harmadik negyedévben, az emelkedés kimagaslónak számít, és már a globális pénzügyi válság előtti időszakot idézi.
Még mindig alacsony szinten a fogyasztói tudatosság

Még mindig alacsony szinten a fogyasztói tudatosság

Termékek esetében az élelmiszerekkel, a cipőkkel, illetve más ruházati cikkekkel kapcsolatban merül fel elsősorban fogyasztói kifogás, míg a szolgáltatások körében ezt a negatív listát az internet- , a telefon- és a televíziós műsorszolgáltatások vezetik - derül ki a CP Contact kutatásából.
1/2