Tudod, hogy miben rekorderek a magyarok?

Tudod, hogy miben rekorderek a magyarok?

Hatéves rekordszintre emelkedett a magyar fogyasztók bizalma a harmadik negyedévben, az emelkedés kimagaslónak számít, és már a globális pénzügyi válság előtti időszakot idézi.
Még mindig alacsony szinten a fogyasztói tudatosság

Még mindig alacsony szinten a fogyasztói tudatosság

Termékek esetében az élelmiszerekkel, a cipőkkel, illetve más ruházati cikkekkel kapcsolatban merül fel elsősorban fogyasztói kifogás, míg a szolgáltatások körében ezt a negatív listát az internet- , a telefon- és a televíziós műsorszolgáltatások vezetik - derül ki a CP Contact kutatásából.
A HD lassan Magyarországot is meghódíjtja

A HD lassan Magyarországot is meghódíjtja

A magyar háztartások több mint felében van HD-re alkalmas tévékészülék. Viszont a HDTV előfizetésekkel nem állunk ennyire jól. A nyári sportesemények közvetítése viszont akár áttörést is hozhat - derül ki a Nielsen elemzéséből.
Tudod, hogy miben rekorderek a magyarok?

Tudod, hogy miben rekorderek a magyarok?

Hatéves rekordszintre emelkedett a magyar fogyasztók bizalma a harmadik negyedévben, az emelkedés kimagaslónak számít, és már a globális pénzügyi válság előtti időszakot idézi.
Egy picit kevesebbet tévéznek a magyarok

Egy picit kevesebbet tévéznek a magyarok

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2016 harmadik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 16 percet töltött a tévékészülékek előtt, 10 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. Nőtt a filmcsatornák részesedése, ugyanakkor a legtöbb tematikus csatornacsoport közönségaránya hasonlóan alakult, mint a 2015. év azonos időszakában.
1/2