Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Noha már 118 magyar nyelvű tévécsatorna közül válogathatunk, csupán három akad közöttük, amelynek a közönségaránya öt százalék feletti. Melyek ezek és igaz-e, hogy évről évre kevesebbet tévézünk? Hogyan maradhatnak talpon a tévépiaci szereplők? A Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Még mindig órákat ülnek a magyarok a tévé előtt és rengeteg reklámot látnak

Még mindig órákat ülnek a magyarok a tévé előtt és rengeteg reklámot látnak

Tavaly a magyarok egy picit kevesebbet tévéztek, mint 2015-ben - derült ki a Nielsen felméréséből. Az elmúlt években folyamatosan nőtt az egy főre jutó televíziós reklámok megjelenésszáma.
Tudod, hogy miben rekorderek a magyarok?

Tudod, hogy miben rekorderek a magyarok?

Hatéves rekordszintre emelkedett a magyar fogyasztók bizalma a harmadik negyedévben, az emelkedés kimagaslónak számít, és már a globális pénzügyi válság előtti időszakot idézi.
Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Noha már 118 magyar nyelvű tévécsatorna közül válogathatunk, csupán három akad közöttük, amelynek a közönségaránya öt százalék feletti. Melyek ezek és igaz-e, hogy évről évre kevesebbet tévézünk? Hogyan maradhatnak talpon a tévépiaci szereplők? A Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Tudod, hogy miben rekorderek a magyarok?

Tudod, hogy miben rekorderek a magyarok?

Hatéves rekordszintre emelkedett a magyar fogyasztók bizalma a harmadik negyedévben, az emelkedés kimagaslónak számít, és már a globális pénzügyi válság előtti időszakot idézi.
1/2