Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Noha már 118 magyar nyelvű tévécsatorna közül válogathatunk, csupán három akad közöttük, amelynek a közönségaránya öt százalék feletti. Melyek ezek és igaz-e, hogy évről évre kevesebbet tévézünk? Hogyan maradhatnak talpon a tévépiaci szereplők? A Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Noha már 118 magyar nyelvű tévécsatorna közül válogathatunk, csupán három akad közöttük, amelynek a közönségaránya öt százalék feletti. Melyek ezek és igaz-e, hogy évről évre kevesebbet tévézünk? Hogyan maradhatnak talpon a tévépiaci szereplők? A Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Még mindig órákat ülnek a magyarok a tévé előtt és rengeteg reklámot látnak

Még mindig órákat ülnek a magyarok a tévé előtt és rengeteg reklámot látnak

Tavaly a magyarok egy picit kevesebbet tévéztek, mint 2015-ben - derült ki a Nielsen felméréséből. Az elmúlt években folyamatosan nőtt az egy főre jutó televíziós reklámok megjelenésszáma.
A magyarok továbbra is imádják a tévét

A magyarok továbbra is imádják a tévét

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2017 második negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 25 percet töltött a tévékészülékek előtt, mindössze 1 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. A képernyők előtt töltött időnk egyharmadát sorozatokra, vígjátékokra és akciófilmekre fordítottuk. A napi tévénézési idő felét az általános szórakoztató csatornára fordították a nézők.
Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Lépést kell tartani a fogyasztókkal! – interjú Vörös Csillával

Noha már 118 magyar nyelvű tévécsatorna közül válogathatunk, csupán három akad közöttük, amelynek a közönségaránya öt százalék feletti. Melyek ezek és igaz-e, hogy évről évre kevesebbet tévézünk? Hogyan maradhatnak talpon a tévépiaci szereplők? A Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
1/3