Ezeket a kozmetikumokat használják az urak!

Ezeket a kozmetikumokat használják az urak!

Bár egyre divatosabbak a szakállápolási készítmények, a férfiaknak csupán a 3 százaléka használ ilyeneket – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató friss reprezentatív felméréséből.
Szakadékban - interjú az NRC igazgatójával

Szakadékban - interjú az NRC igazgatójával

Az igazán komoly digitális szakadék a netezők és az azt nem használók között húzódik – állítja az NRC Marketingkutató Kft. kutatási igazgatója.
Önnek mire nincs ideje?

Önnek mire nincs ideje?

Amennyiben rendelkezne napi 30 perc szabadidővel, a magyar lakosság 40%-a legszívesebben a családi és baráti kapcsolatok ápolására, valamint pihenésre fordítaná azt - derül ki a MentorFM mobilalkalmazás megbízásából az NRC által készített online felmérésből.
Lehullt a lepel a tusolási szokásainkról!

Lehullt a lepel a tusolási szokásainkról!

A magyar nők számára a kellemes illat a legfontosabb szempont, amikor tusfürdőt vásárolnak, utána következik a termék hatékonysága, majd a hidratáló képessége – világított rá a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató reprezentatív felmérése.
Önnek mire nincs ideje?

Önnek mire nincs ideje?

Amennyiben rendelkezne napi 30 perc szabadidővel, a magyar lakosság 40%-a legszívesebben a családi és baráti kapcsolatok ápolására, valamint pihenésre fordítaná azt - derül ki a MentorFM mobilalkalmazás megbízásából az NRC által készített online felmérésből.
1/2