Már a három éves gyerekek is napi szinten használnak okostelefont és tabletet

Már a három éves gyerekek is napi szinten használnak okostelefont és tabletet

Ez derült ki a NRC felméréséből. Sírjunk vagy nevessünk?
Ezeket a kozmetikumokat használják az urak!

Ezeket a kozmetikumokat használják az urak!

Bár egyre divatosabbak a szakállápolási készítmények, a férfiaknak csupán a 3 százaléka használ ilyeneket – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató friss reprezentatív felméréséből.
Szakadékban - interjú az NRC igazgatójával

Szakadékban - interjú az NRC igazgatójával

Az igazán komoly digitális szakadék a netezők és az azt nem használók között húzódik – állítja az NRC Marketingkutató Kft. kutatási igazgatója.
A magyarok féltik autóikat a hackerektől

A magyarok féltik autóikat a hackerektől

A magyar autótulajdonosok 90 százaléka lehetségesnek tart egy autós hackertámadást, derül ki az NRC Kft. és az NNG Kft. közös kutatásából.
Lehullt a lepel a tusolási szokásainkról!

Lehullt a lepel a tusolási szokásainkról!

A magyar nők számára a kellemes illat a legfontosabb szempont, amikor tusfürdőt vásárolnak, utána következik a termék hatékonysága, majd a hidratáló képessége – világított rá a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató reprezentatív felmérése.
1/2