Itt a snackable kommunikáció - interjú Balatoni Zsófiával

Itt a snackable kommunikáció - interjú Balatoni Zsófiával

Az influencerek egyre meghatározóbb szereplői a PR piacnak is. A hagyományos eszközök háttérbe szorulnak, a vállalatok igénye pedig nő a videós tartalmak iránt - állítja Balatoni Zsófia az egyik legnagyobb hazai PR cég, az Uniomedia ügyvezető tulajdonosa.
Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az Ikea is „millenial brand” akar lenni. A Media Hungary konferencián előadást tartottam arról, hogy hogyan érik el a sneaker brandek – a vezető sportcipőmárkák, mint a NIKE és az ADIDAS a fiatalokat, és mit tanulhatnának más brandek tőlük - írja a konferencia legfiatalabb előadója.
Doktor House, Don Draper és a többiek – interjú

Doktor House, Don Draper és a többiek – interjú

Az ezredfordulón jelentős paradigmaváltás volt a tévésorozatokban. Azóta egyre markánsabban jelennek meg az „antihősök”, így például Doktor House, Don Draper, Tyrion Lannister – mondja Langsteiner Marianne, az Invitel Csoport lakossági és kisvállalati üzletágának vezetője. Cége a Nagy Sorozatrajongó felmérésük után, az ELTÉ-vel nemrég kötött együttműködés keretében új alapokra helyezte a TV-sorozatok kutatását.
Itt a snackable kommunikáció - interjú Balatoni Zsófiával

Itt a snackable kommunikáció - interjú Balatoni Zsófiával

Az influencerek egyre meghatározóbb szereplői a PR piacnak is. A hagyományos eszközök háttérbe szorulnak, a vállalatok igénye pedig nő a videós tartalmak iránt - állítja Balatoni Zsófia az egyik legnagyobb hazai PR cég, az Uniomedia ügyvezető tulajdonosa.
Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az Ikea is „millenial brand” akar lenni. A Media Hungary konferencián előadást tartottam arról, hogy hogyan érik el a sneaker brandek – a vezető sportcipőmárkák, mint a NIKE és az ADIDAS a fiatalokat, és mit tanulhatnának más brandek tőlük - írja a konferencia legfiatalabb előadója.
1/22