Nem tévében kell gondolkodni, tartalmat kell minél több platformon értékesíteni!

Nem tévében kell gondolkodni, tartalmat kell minél több platformon értékesíteni!

A digitális tartalomfogyasztás növekedésével a tartalomgyártóknak követni kell fogyasztóikat - interjú Harsányi Gáborral.
Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs elmondja, szerinte kinek való az adatvezérelt kampány, és kikéri Oszipovics Tatjana, Nagy Barnabás és Pacsolay Géza véleményét is.
A jövő fogyasztója, a jövő ügynöksége - interjú Balaton Anitával

A jövő fogyasztója, a jövő ügynöksége - interjú Balaton Anitával

Az influencer marketing irányairól, az adatvezérelt gondolkodás fontosságáról s az ügynökségek létjogosultságáról is kérdeztük a Cafe PR ügyvezetőjét.
Egy rövid fordított: mitől működik hat szóban egy értékesítési történet?

Egy rövid fordított: mitől működik hat szóban egy értékesítési történet?

A kommunikáció nem csak a reklámok miatt fontos, a kreatív hozzáállás minden emberekkel foglalkozó területen a siker záloga.
Új szemlélettel indul a Metropolitan Egyetem marketing mesterképzése

Új szemlélettel indul a Metropolitan Egyetem marketing mesterképzése

Marketing mesterképzést (MSc) indít a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU), az ősszel induló, integrált szemléletű és gyakorlatorientált képzésre február 15-ig lehet jelentkezni. Kérdéseinkre Papp-Váry Árpád, a METU Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Karának dékánja, a marketing mesterszak vezetője válaszolt.
1/54