Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

A vásárlókat az érzelmeiken keresztül lehet igazán megfogni, ehhez viszont arra is szükség van, hogy nagyon pontos ismereteink legyenek arról, hogy mi izgatja őket és mire van szükségük - állítja Kanyó Roland. A dm Kft. marketing és PR menedzsere beszélt arról is, hogy miért nem dolgoznak influencer-ekkel, ellemben miért szánnak egyre komolyabb szerepet a bloggereknek.
Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

A vásárlókat az érzelmeiken keresztül lehet igazán megfogni, ehhez viszont arra is szükség van, hogy nagyon pontos ismereteink legyenek arról, hogy mi izgatja őket és mire van szükségük - állítja Kanyó Roland. A dm Kft. marketing és PR menedzsere beszélt arról is, hogy miért nem dolgoznak influencer-ekkel, ellemben miért szánnak egyre komolyabb szerepet a bloggereknek.
Ilyen egy jópofa kávé-kampány

Ilyen egy jópofa kávé-kampány

A Lavazza új nemzetközi reklámkampánya kiemeli a társasági összetartozás fontosságát és a kávézás kapcsolatépítésben betöltött szerepét ünnepli.
Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

A vásárlókat az érzelmeiken keresztül lehet igazán megfogni, ehhez viszont arra is szükség van, hogy nagyon pontos ismereteink legyenek arról, hogy mi izgatja őket és mire van szükségük - állítja Kanyó Roland. A dm Kft. marketing és PR menedzsere beszélt arról is, hogy miért nem dolgoznak influencer-ekkel, ellemben miért szánnak egyre komolyabb szerepet a bloggereknek.
Változás a közterületi kampányok folyamatában

Változás a közterületi kampányok folyamatában

A Magyar Reklámszövetség OOH (Közterület) Tagozata szakmai ajánlást tett közzé a közterületi kampányok indításának folyamatáról.
1/20