Mit keresett Till Attila a Tescoban?

Mit keresett Till Attila a Tescoban?

Negyedik alkalommal is lezajlott a Zöldlista Vásárló Program. Az év legnagyobb forgalmú időszakában, Advent utolsó hétvégéjén az ország 20 TESCO áruházában 6165 vásárlónak volt lehetősége megismerni és elsajátítani a környezetbarát bevásárlással kapcsolatos tudnivalókat.
Küldd be a szelfi-videód és vedd fel a bónuszod!

Küldd be a szelfi-videód és vedd fel a bónuszod!

Kreatív videó pályázatot indított a Bónusz Brigád. Egyperces szelfi-videó beküldésével bárki kérheti Éves Bónuszát az okos vásárlásról ismert Brigádtól. A pályázóknak azt kell elmondaniuk, hogy miért érdemlik meg az éves bónuszukat és melyik Brigádos bónuszt kérik cserébe.
A TOPTALQ lett az év honlapja

A TOPTALQ lett az év honlapja

A kevesebb, mint egy éve indult egyedi hírgyűjtő oldal, a TOPTALQ nyerte meg ’Az Év Honlapja’ díjat média kategóriában a Magyar Marketing Szövetség versenyén, melyre idén 240 nevezés érkezett.
Egyedi matrciacsomag Viberen

Egyedi matrciacsomag Viberen

A Nosalty kedves gesztussal és humorral akarja még jobbá tenni az ünnepi időszakot.
Berobbant az egyetemekre a Sió kampánya

Berobbant az egyetemekre a Sió kampánya

A SIÓ az Iskolamarketinget hívta segítségül, hogy a limitált, #SOHAVÉGETNEMÉRŐS kiadású CitrusFriss termékeikkel egybekötött promóciót népszerűsítse.
1/13