Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
Milliók álma teljesülhet, új korszak jöhet a marketingkampányokban

Milliók álma teljesülhet, új korszak jöhet a marketingkampányokban

Komoly segítséget kapnak a vállalatok abban, hogy egy időben ügyfelek milliói számára küldhessék ki a személyre szabott ajánlatokat. Mindebben egy mesterséges intelligencia a kulcsszereplő.
Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
1/12