Így készíts tartalommarketing vudubabát!

Így készíts tartalommarketing vudubabát!

A tipikus vásárló a tartalommarketing legfőbb múzsája. A Google Analytics elárulja, hogy ki is ő: mi a neme, életkora, hobbija.
A cicaszemű furgon és a fületlen kávéscsésze esete

A cicaszemű furgon és a fületlen kávéscsésze esete

Mi köze egy nőies furgonnak egy fül nélküli kávéscsészéhez? Az Internet Hungary konferencia adatvezérelt marketinggel foglalkozó szekciójában erre is választ kaptunk.
Végre egy könyv, amellyel megtanulhatod a marketing szövegírást – és még élvezni is fogod!

Végre egy könyv, amellyel megtanulhatod a marketing szövegírást – és még élvezni is fogod!

Az ország első számú női kisvállalati marketing szakemberét kérdeztük a kezdetekről, a nők helyéről a szakmában, a tisztességes eredményekről.
Új trendek a szövegírásban - sokk, botrány, cikiség?

Új trendek a szövegírásban - sokk, botrány, cikiség?

A zajos környezetből egyre merészebb és sokkolóbb szöveggel igyekeznek a cégek kitűnni. Kádár Tímea cikke.
A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A digitálisan analfabéta vállalkozásokat egyszerűen felzabálja a piac. Interjú Szabó Edittel, a Bare International európai marketingvezetőjével.
1/45