Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.
Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.
Okos marketinggel tarolhatnak a kkv-k - interjú Wolf Gáborral

Okos marketinggel tarolhatnak a kkv-k - interjú Wolf Gáborral

Meglepően kevés hazai kisvállalat veszi komolyan a marketinget, pedig a digitális eszközökkel olcsón és gyorsan lehet sikereket elérni – véli Wolf Gábor. A kkv-k marketing tanácsadásával foglalkozó szakértő szerint a piac jobb megismerése garantálhatja a sikert.
Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.
A jó zöldmarketinges képes megváltoztatni a világot

A jó zöldmarketinges képes megváltoztatni a világot

Hat napon át tartó kiemelt Zöld Marketing Mesterkurzust indít a Green Business Academy Budapesten. A tanfolyam célja, hogy olyan szakembereket képezzen tovább, akik a képzés végére tudatában lesznek az egészség, a környezet- és a társadalomtudatosság fontosságának a munkájuk során.
1/15