A nagy márkák itthon is rákaptak a Youtube-ra

A nagy márkák itthon is rákaptak a Youtube-ra

A jövő a minőségi tartalmaké és a minőségi influencereké – jelentette Szabó Gergő, a Special Effects Media alapítója.
Aranyszabályok, amik szerint írnod kell az online szövegeidet

Aranyszabályok, amik szerint írnod kell az online szövegeidet

Nagyon nem mindegy, hogy mit és hogyan ír az ember, hogy online pr-esként dolgozik.
Ezt kell tenned, amikor frusztráltan ülsz a Facebook előtt

Ezt kell tenned, amikor frusztráltan ülsz a Facebook előtt

Előfordul, hogy csak ülünk a céges Facebook-oldalunk előtt és nem jut eszünkbe semmi. Pedig posztolni kellene. Tippek bajok esetére.
Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

Digitális bújócska – új módszerek kellenek az értékes fogyasztók eléréséhez

A tévés hirdetési piac elinflálódott Magyarországon, minden egyes percben öt percnyi reklámot adnak a tévék - interjú Havasi Zoltánnal.
Vezető technológiai világcég választotta a Person-t

Vezető technológiai világcég választotta a Person-t

Magyar PR-kampányok, digitális és vállalati kommunikáció.
1/30