Marketing: korhatáros kérdések, kiszolgáltatott célcsoportok

Marketing: korhatáros kérdések, kiszolgáltatott célcsoportok

Annak megítélése során, hogy egy kereskedelmi gyakorlat vagy egy reklám tisztességtelennek minősül-e vagy sem, az átlagfogyasztót kell mércének tekinteni.
Evolution 2017: Készen állsz az online növekedésre?

Evolution 2017: Készen állsz az online növekedésre?

Készen állok a növekedésre? – ezt a kérdést kell feltennie minden vezetőnek, mielőtt nekilátna cége piaci alapú növekedésén dolgozni. A legjobban működő online növekedési taktikákról beszélt az Evolution 2017 konferencián Szabó László, a Growww Digital performance marketing ügynökség társalapítója.
Okos sorszám és okos kijelző – interjú Fekete Bélával

Okos sorszám és okos kijelző – interjú Fekete Bélával

A kommunikáció és a hirdetések hatékonyságát egyedi, személyre szabott informatikai megoldásokkal tudják a kereskedelmi cégek fejleszteni. Az ilyen beruházások igazoltan és gyorsan meg is térülnek. A digitális reklámok pedig a bel- és kültéren is gyorsan leválthatják a nyomtatott társaikat – véli Fekete Béla, a Skyline-Computer Kft. ügyvezetője.
Robban a microstock fotók piaca

Robban a microstock fotók piaca

Átlagosan havonta 1-2 millió képet töltenek fel a microstock oldalakra. A szakértők azt jósolják, hogy 2020-ig 4 milliárd dollárra fog növekedni a teljes állókép iparág, aminek egyik fő katalizátora a microstock oldalak elterjedése.
Okos sorszám és okos kijelző – interjú Fekete Bélával

Okos sorszám és okos kijelző – interjú Fekete Bélával

A kommunikáció és a hirdetések hatékonyságát egyedi, személyre szabott informatikai megoldásokkal tudják a kereskedelmi cégek fejleszteni. Az ilyen beruházások igazoltan és gyorsan meg is térülnek. A digitális reklámok pedig a bel- és kültéren is gyorsan leválthatják a nyomtatott társaikat – véli Fekete Béla, a Skyline-Computer Kft. ügyvezetője.
1/16