Izgalmas időszak jön a reklámszakma számára

Izgalmas időszak jön a reklámszakma számára

Tévéfragmentáció, e-commerce, chatbot, márkázott tartalom, influencer marketing, adatvezérelt működés - megalakult a BrandFestival TrendLab™.
Ma mindenki hírgyáros – interjú Balaton Anitával

Ma mindenki hírgyáros – interjú Balaton Anitával

Individualista társadalomban élünk, minden az egyénről szól, így a pr-szakmának nagy hangsúlyt kell arra fordítania, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról – erről is beszél Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője.
Díjesővel robbant be a POME

Díjesővel robbant be a POME

Meglehetősen impresszíven lépett a marketing színtérre a POME, a youth és a „young families” célcsoportokra specializálódott marketing formáció.
Ma mindenki hírgyáros – interjú Balaton Anitával

Ma mindenki hírgyáros – interjú Balaton Anitával

Individualista társadalomban élünk, minden az egyénről szól, így a pr-szakmának nagy hangsúlyt kell arra fordítania, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról – erről is beszél Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője.
Digitális marketing nőknek

Digitális marketing nőknek

Egy új online platform segíthet a nőknek abban, hogy megváltozzon a gondolkodásuk a digitális marketingről. A rendszer keretét egy tökéletesen automatizált, vagy akár teljességgel személyre szabható honlapstruktúra adja.
1/19