A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A Reklámtorta több mint 12%-os növekedése csalóka képet mutat. A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat.
Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Ma sokkal nehezebb márkát építeni és lojális fogyasztókat találni, mert ma még nem világos, hogy mik lesznek azok a platformok, azok az eszközök, amiken majd a mai 8-16 évesek kommunikálni fognak – véli Urbán Zsolt a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.
Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Ma sokkal nehezebb márkát építeni és lojális fogyasztókat találni, mert ma még nem világos, hogy mik lesznek azok a platformok, azok az eszközök, amiken majd a mai 8-16 évesek kommunikálni fognak – véli Urbán Zsolt a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.
A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A hátráltató tényezők ellenére élénkül a reklámpiac

A Reklámtorta több mint 12%-os növekedése csalóka képet mutat. A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat.
Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Ma sokkal nehezebb márkát építeni és lojális fogyasztókat találni, mert ma még nem világos, hogy mik lesznek azok a platformok, azok az eszközök, amiken majd a mai 8-16 évesek kommunikálni fognak – véli Urbán Zsolt a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.
1/3