MRSZ: váltás a kommunikációs iparágban

MRSZ: váltás a kommunikációs iparágban

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tegnap este tartott éves Közgyűlésén felvázolta az MRSZ hosszú távú stratégiáját. A Közgyűlés pedig a megüresedett Elnökségi tagok helyére két új tisztviselőt is választott.
MRSZ: váltás a kommunikációs iparágban

MRSZ: váltás a kommunikációs iparágban

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tegnap este tartott éves Közgyűlésén felvázolta az MRSZ hosszú távú stratégiáját. A Közgyűlés pedig a megüresedett Elnökségi tagok helyére két új tisztviselőt is választott.
Elemzés bizonyítja: a reklám a legjobb befektetések egyike

Elemzés bizonyítja: a reklám a legjobb befektetések egyike

A Magyar Reklámszövetség és a PwC Magyarország a Média Hungary-n ismertette „A magyar reklámipar gazdasági hatásának elemzését”. A tanulmány legfontosabb számait Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke, Hivatal Péter, az MRSZ Ügyvezetőségének tagja és Sere Péter, a PwC Magyarország igazgatója mutatta be.
MRSZ: váltás a kommunikációs iparágban

MRSZ: váltás a kommunikációs iparágban

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tegnap este tartott éves Közgyűlésén felvázolta az MRSZ hosszú távú stratégiáját. A Közgyűlés pedig a megüresedett Elnökségi tagok helyére két új tisztviselőt is választott.
Elemzés bizonyítja: a reklám a legjobb befektetések egyike

Elemzés bizonyítja: a reklám a legjobb befektetések egyike

A Magyar Reklámszövetség és a PwC Magyarország a Média Hungary-n ismertette „A magyar reklámipar gazdasági hatásának elemzését”. A tanulmány legfontosabb számait Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke, Hivatal Péter, az MRSZ Ügyvezetőségének tagja és Sere Péter, a PwC Magyarország igazgatója mutatta be.
1/2