Az újdonságok ellen nem védekezni kell – interjú Orosz Andrással

Az újdonságok ellen nem védekezni kell – interjú Orosz Andrással

Minél hosszabb távon meg kell határozni a vállalatok stratégiáját, és az újdonságok ellen nem védekezni kell, hanem megtalálni azokban a lehetőséget, véli Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője. A marketing eszközöknek egyre nagyobb szerepük van az új szolgáltatások felmérésben és bevezetésében is, és a több milliós ügyfélbázis is kincset ér.
Mesterséges intelligenciával toboroznak fiatalokat

Mesterséges intelligenciával toboroznak fiatalokat

A mesterséges intelligenciát és az emberi interakciót ötvöző új kommunikációs megoldást, úgynevezett chatbotot vet be a MOL-csoport, hogy a fiatal felhasználók hasznos információkat kaphassanak a vállalat toborzó programjáról, a GROWWW-ról.
MOL: jönnek az e-kutak – interjú Orosz Andással

MOL: jönnek az e-kutak – interjú Orosz Andással

Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője szerint a közeljövőt még a fosszilis üzemanyagok határozzák meg, de már most fel kell készülni az újfajta mobilitás megjelenésére.
Az újdonságok ellen nem védekezni kell – interjú Orosz Andrással

Az újdonságok ellen nem védekezni kell – interjú Orosz Andrással

Minél hosszabb távon meg kell határozni a vállalatok stratégiáját, és az újdonságok ellen nem védekezni kell, hanem megtalálni azokban a lehetőséget, véli Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője. A marketing eszközöknek egyre nagyobb szerepük van az új szolgáltatások felmérésben és bevezetésében is, és a több milliós ügyfélbázis is kincset ér.
MOL: jönnek az e-kutak – interjú Orosz Andással

MOL: jönnek az e-kutak – interjú Orosz Andással

Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője szerint a közeljövőt még a fosszilis üzemanyagok határozzák meg, de már most fel kell készülni az újfajta mobilitás megjelenésére.
1/2