Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Azok a sikeres márkák, akik a helyzettől és a pillanattól függően mindig tudnak valami mást, újat, izgalmasat mutatni – állítja Gulyás János, a MEC Magyarország ügyvezető igazgatója. A szakember szerint a kreatívipar legalább három nagyon komoly kihívás előtt áll és árulta azt is, miről ismerszik föl a jó reklámszakember.
Interjú az IAB új vezetőjével, Barnóth Zoltánnal

Interjú az IAB új vezetőjével, Barnóth Zoltánnal

Az új trendek piaci hatásairól, a lehetőségekről és a kihívásokról Barnóth Zoltánnal beszélgettünk, aki az Mcsoport Magyarország digitális vezetője, és idén év elejétől a Magyar Reklámszövetségen belül működő Interactive Advertising Bureau vezetője is lett.
Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Az algoritmusok lenyomják a kreatívipar új csodáit - interjú Gulyás Jánossal

Azok a sikeres márkák, akik a helyzettől és a pillanattól függően mindig tudnak valami mást, újat, izgalmasat mutatni – állítja Gulyás János, a MEC Magyarország ügyvezető igazgatója. A szakember szerint a kreatívipar legalább három nagyon komoly kihívás előtt áll és árulta azt is, miről ismerszik föl a jó reklámszakember.
2/2