Felrobbantották a netet!

Felrobbantották a netet!

Egy merész húzással az NNG idén 10 napra teljesen ingyenessé tett egy autónavigációs alkalmazást, amelyet a letöltők a mai napig frissíthetnek. Az ajánlatra közel fél millióan haraptak rá. Többek közt erről a sajátos imidzs építési módszerről is beszéltünk a cég marketing kommunikációs osztályának a vezetőjével Vágó Krisztinával
Közösségi vérszomj

Közösségi vérszomj

Digitális korunk óriási népszerűséget hozott a felkavaró, brutális tartalmaknak. A fogyasztásuknak gyakran a gyenge idegzetűek se tudnak ellenállni. A terjedésük ellen tudatosító kampányokkal lehetne tenni a legtöbbet. Interjú Sas István reklámpszichológussal.
A vevői lojalitásért küzdeni kell

A vevői lojalitásért küzdeni kell

A szallas.hu tavaly közel másfél milliárdos forgalmat produkált. Mint szinte minden sikeres online vállalkozás, a jó számaikat ők is részben a lojális, visszatérő ügyfeleiknek köszönhetik.
Hivatkozások ereje. Felértékelődtek a fogyasztói nagykövetek.

Hivatkozások ereje. Felértékelődtek a fogyasztói nagykövetek.

Tudta Ön, hogy a márkáink nagykövetei akkor is képviselnek minket, ha nem költünk rájuk? Akkor is „velünk vannak”, ha éppen nincs kampányidőszak? És hogy sok esetben jobban érvelnek mellettünk, mint saját magunk? Mindenki szeretné, ha a termékéről a véleményvezérek pozitív kontextusban beszélnének. Tekintsük át, milyen esetekben érdemes a márkánk mellett influencer kampányt indítanunk.
Közösségi vérszomj

Közösségi vérszomj

Digitális korunk óriási népszerűséget hozott a felkavaró, brutális tartalmaknak. A fogyasztásuknak gyakran a gyenge idegzetűek se tudnak ellenállni. A terjedésük ellen tudatosító kampányokkal lehetne tenni a legtöbbet. Interjú Sas István reklámpszichológussal.
2/2