Drónokkal pizzát? Ugyan már!

Drónokkal pizzát? Ugyan már!

A drónos csomagszállítás koncepcióterve inkább reklámértékékkel bíró innováció, mintsem valós, megtérüléssel járó, üzleti tervvel alátámasztott, mindennapi életben is megvalósítható logisztikai alternatíva – véli Deák András, a Libri-Shopline Nyrt. üzletfejlesztési igazgatója.
Felrobbantották a netet!

Felrobbantották a netet!

Egy merész húzással az NNG idén 10 napra teljesen ingyenessé tett egy autónavigációs alkalmazást, amelyet a letöltők a mai napig frissíthetnek. Az ajánlatra közel fél millióan haraptak rá. Többek közt erről a sajátos imidzs építési módszerről is beszéltünk a cég marketing kommunikációs osztályának a vezetőjével Vágó Krisztinával
Hivatkozások ereje. Felértékelődtek a fogyasztói nagykövetek.

Hivatkozások ereje. Felértékelődtek a fogyasztói nagykövetek.

Tudta Ön, hogy a márkáink nagykövetei akkor is képviselnek minket, ha nem költünk rájuk? Akkor is „velünk vannak”, ha éppen nincs kampányidőszak? És hogy sok esetben jobban érvelnek mellettünk, mint saját magunk? Mindenki szeretné, ha a termékéről a véleményvezérek pozitív kontextusban beszélnének. Tekintsük át, milyen esetekben érdemes a márkánk mellett influencer kampányt indítanunk.
Támadnak az automaták!

Támadnak az automaták!

A csomagautomaták alaposan felgyorsíthatják az e-kereskedelem térnyerését – véli Bognár Ákos. A Játéknet.hu webáruház vezetője, a Szek.Org alelnöke úgy látja, hogy a Tesco és az Auchan térnyerése egyelőre nem fenyegeti az e-kereskedelem nagyobb hazai szereplőit. Hogy miért nem? Kiderül interjúnkból.
Felrobbantották a netet!

Felrobbantották a netet!

Egy merész húzással az NNG idén 10 napra teljesen ingyenessé tett egy autónavigációs alkalmazást, amelyet a letöltők a mai napig frissíthetnek. Az ajánlatra közel fél millióan haraptak rá. Többek közt erről a sajátos imidzs építési módszerről is beszéltünk a cég marketing kommunikációs osztályának a vezetőjével Vágó Krisztinával
1/2