Több maradhat a zsebünkben ezzel az alkalmazással!

Több maradhat a zsebünkben ezzel az alkalmazással!

Napjainkban nehezen lehet olyan okostelefont találni, amelyen ne lenne legalább egy törzsvásárlói kártya. Ezek a digitális megoldások egyértelműen fénykorukat élik, hiszen nemcsak kedvezményeket és kuponokat kínálnak, hanem sokszor kibővített funkciókkal is rendelkeznek.
Melyik áruházláncot szeretik legjobban a magyarok?

Melyik áruházláncot szeretik legjobban a magyarok?

Az Ynsight Research kutatócsapata immár a harmadik évben vizsgálta meg, hogy melyik áruházláncokról és milyen kontextusban beszélgetünk a legtöbbet online, hogy kiderüljön: melyik volt a magyarok kedvenc üzletlánca 2021-ben.
Gyerekeknek írt ki környezetvédelmi pályázatot a Lidl

Gyerekeknek írt ki környezetvédelmi pályázatot a Lidl

A gyermekeket, szülőket és iskolákat is megszólító kezdeményezés célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a környezeti fenntarthatóság fontosságára.
Kiderült, miért a Lidl-t szeretik még mindig legjobban a magyarok

Kiderült, miért a Lidl-t szeretik még mindig legjobban a magyarok

A koronavírus-járvány kirobbanása óta hatalmasat változott az életünk, ami a bevásárlási szokásainkat sem hagyta érintetlenül.
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

12 iparág legnépszerűbb márkáinak Facebook oldalát elemezve feltérképeztük a kapcsolati hálójukat, és azt, hogyan tudnak nagy eléréseket produkálni.
1/2