Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.
Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.
Az a szó, hogy „egészséges”, nem jelent semmit

Az a szó, hogy „egészséges”, nem jelent semmit

A legtöbb életminőséggel foglalkozó iparág elkövet egy hosszú távon igazán fajsúlyos kommunikációs hibát. A fogyasztói tudatlanság mentén devalvál olyan értékeket, mint az „egészséges”, a „természetes” vagy akár a BIO - Bánki Attila cikke a Digitalhungary.hu-n.
Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.
Egy igazi nagyágyú érkezett a hazai kommunikációs piacra

Egy igazi nagyágyú érkezett a hazai kommunikációs piacra

A Centrade | Cheil regionális, integrált kommunikációs ügynökség a kedden bejelentette, hogy a régiós tevékenységét kibővítve megnyitotta magyarországi irodáját. A lépés a Centrade Integrated és Cheil Worldwide cégek között 2016. év elején létrejött, a közép- és délkelet-európai térségre kiterjedő stratégiai együttműködés újabb fontos állomása.
1/3