Bárki bármilyen helyzetben képes krízist okozni

Bárki bármilyen helyzetben képes krízist okozni

Rossz hír a vállalatoknak: a krízisből nincsen teljes gyógyulás, viszont érdemes minden helyzetre felkészülni. Interjú Bőhm Kornéllal.
Aki hazudik, azonnal lebukik, ráadásul óriási imázs kockázatot is vállal

Aki hazudik, azonnal lebukik, ráadásul óriási imázs kockázatot is vállal

A vállalati kommunikációt eszközök helyett a tartalomra kell építeni. Interjú Dojcsák Dániellel.
Így is mehet a vállalati kommunikáció

Így is mehet a vállalati kommunikáció

A GroupWise legújabb kiadását is magában foglaló csoportmunkacsomag új mobil és social media funkciókkal teszi gördülékenyebbé a kommunikációt.
Gyorsuló ütemben bővül a digitalizáció, de az embert nem pótolhatja semmi

Gyorsuló ütemben bővül a digitalizáció, de az embert nem pótolhatja semmi

Ha mindig a szájízünk szerinti ajánlatot kapunk, hol marad a felfedezés izgalma, az új kipróbálásának varázsa? Interjú Kánai Andrással.
Amikor az ember visszamegy a süllyedő hajóra a kapitány kutyájáért

Amikor az ember visszamegy a süllyedő hajóra a kapitány kutyájáért

Az üzleti életben bizony gyakran kell kérnünk: fogyasztói figyelmet, a pénztárcák megnyitását, vagy fizetésemelést. Kevesen csinálják ezt profin.
1/7