Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

A legtöbb reklám félelemre alapoz, de újabban mind több más negatív érzelem is megjelenik a márkaépítők fegyvertárában. Hol a határ, ildomos-e már a gyásszal is operálni? Kiüti-e az új hullám a jól bevált erotikus vonalat? A kommunikációs szakértővel a friss iparági trendekről beszélgettünk.
A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

Meg kell tanulni sokkal jobban értékelni a márkákat, és a kommunikáció lehetőleg minden területén figyelembe kell venni a reputáció fejlesztésének aspektusait is Szabó Béla, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója szerint.
Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Folyamatosan aktualizálni kell a vállalatok kríziskommunikációs terveit - véli Gáspár Bence, az OTP Bank kommunikációs vezetője. A közösségi média térnyerésével pedig egyre nagyobb szerepet kap a minél gyorsabb reagálás az internetes csatornákon.
Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

A legtöbb reklám félelemre alapoz, de újabban mind több más negatív érzelem is megjelenik a márkaépítők fegyvertárában. Hol a határ, ildomos-e már a gyásszal is operálni? Kiüti-e az új hullám a jól bevált erotikus vonalat? A kommunikációs szakértővel a friss iparági trendekről beszélgettünk.
A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

Meg kell tanulni sokkal jobban értékelni a márkákat, és a kommunikáció lehetőleg minden területén figyelembe kell venni a reputáció fejlesztésének aspektusait is Szabó Béla, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója szerint.
1/5