A kereskedőház platformokon át követi a fogyasztókat

A kereskedőház platformokon át követi a fogyasztókat

A kétszer kettő lehet több mint négy? Ha megfelelően használjuk a médiafelületeket egymásra épülő reklámkampányokra, akkor biztosan igen. Tóth Bálinttal, az Atmedia multimédia specialistájával készült interjúnkból kiderül, hogy miben több az omnichannel, mint a muntichannel.
30 milliót gyűjtött a LEGO-Okosító

30 milliót gyűjtött a LEGO-Okosító

Két évvel az első sikeres Kickstarter kampányuk után, újabb fordulóponthoz érkezett a LEGO Education megoldásait sikerrel „felokosító” SBrick csapata. Új fejlesztésük az SBrick Plus több mint kétszeresen túlteljesítette az újabb Kickstarter kampányt: közel 30 millió forintot gyűjtöttek össze.
Minden cikkről megtudható, mennyi bevételt termelt! Interjú Németh Ivánnal

Minden cikkről megtudható, mennyi bevételt termelt! Interjú Németh Ivánnal

Magyarországon újdonságnak számít az Ads Interactive a médiavállalatok bevételszerzését segítő újdonsága. Németh Iván, az Ads Interactive tulajdonos-ügyvezetője interjúnkban az új RPM mutató mellett arról is beszélt, hogy milyen minőségi médiataralom monetizálható jól.