A hozzáértőknek aranybányát jelenthetnek az online apróhirdetések

A hozzáértőknek aranybányát jelenthetnek az online apróhirdetések

Kevés olyan jól működő szeglete van az online világnak, ahol nem a globális technológiai cégek a vezető szereplők. A listing oldalaknál a helyi elvárások és specialitások mellett ebben a legnagyobb szerepe annak volt, hogy folyamatosan új válaszokat tudtak adnia a digitalizáció újabb és újabb kihívásaira – véli Halász Bertalan, a JóAutók.hu oldalt működtető Net Mobilitás Zrt. vezérigazgatója
Büszkeségünket teszi erőpróbára a válság: leadunk elvárásainkból, jobban strukturáljuk az életünket

Büszkeségünket teszi erőpróbára a válság: leadunk elvárásainkból, jobban strukturáljuk az életünket

A fogyasztói döntések olykor nehezen értelmezhetők, a válságban azonban előjön igazi énünk: egyértelműbb sémák látszanak, ezekről a titokról rántotta le a leplet Dr. Törőcsik Mária, a marketing és trendek szakértője, aki évtizedek óta kutatja a témát. Az érzelmek és pénz kapcsolatáról, az emberi szokások és vásárlások dinamikájának változásáról, a tudatosabb költekezésről beszélgettünk vele a Jungle Loungban, a Lounge Group új helyszínén az idei Internet Hungaryn.
15 százalékkal is növelhető a kereskedők árbevétele a halasztott fizetéssel

15 százalékkal is növelhető a kereskedők árbevétele a halasztott fizetéssel

Egyre inkább kezdik felismerni a Buy Now Pay Later (BNPL) – azaz „vásárolj most, fizess később” – digitális megoldás előnyeit a felhasználók, ami már az online kereskedők eredményeiben is visszatükröződik. Berényi Benjamin, a hét országban jelenlévő Pastpay.com társalapítója elmondta, adataik szerint a cégek 15-20 százalékos árbevétel-növekedést is realizálhatnak a halasztott fizetés alkalmazásával. Mint mondta, az innováció adaptációja felgyorsult 2023-ban, és hatalmas potenciál rejlik még benne.
Generációs ütközőzónák: rohan a világ, és vele rohanunk mi is

Generációs ütközőzónák: rohan a világ, és vele rohanunk mi is

A Moholy-Nagy Egyetem kommunikációkutatója, Prof. dr. Aczél Petra zárta az idei Jungle Lounge beszélgetéssorozatot: az egész életünket átölelő változásokról, a kommunikáció átalakulásáról, a mindennapi funkciójáról, a generációs szempontokról kérdezte Juhász Bálint, különös figyelmet szentelve a digitalizáció hatásaira.
Letarolhatják a magyar piacot a külföldi e-kereskedők

Letarolhatják a magyar piacot a külföldi e-kereskedők

Az elmúlt szűk évtizedben világszerte drámai piaci átalakulások történtek a kereskedelemben. Ennek a folyamatnak a során korábban domináns, sőt, akár vezető vállalatok jelentettek csődöt, vagy veszítették el rövid idő alatt a piaci értékük nagy részét. A vészjósló előrejelzések szerint, több, mint 50 ezer további amerikai kiskereskedelmi üzlet bezárása várható a következő 5 évben. És mielőtt azt gondolnánk, hogy Amerika messze van, sajnos észre kell vennünk, hogy a piac jelenlegi állása alapján Európában sem jobb a helyzet, ahol a magyar kereskedők többségét egyelőre semmi jó nem kecsegteti.
1/18