Az outdoor  hirdetések még a kijárási korlátozások alatt is elértek 8,5 millió embert – interjú Samu Tímeával

Az outdoor hirdetések még a kijárási korlátozások alatt is elértek 8,5 millió embert – interjú Samu Tímeával

A második hullámra a hirdetők felismerték, hogy továbbra is ez a talán legszélesebb elérést biztosító médiafelület.
Az irodalom is növelheti a reputációt, de még a bevételeket is

Az irodalom is növelheti a reputációt, de még a bevételeket is

A digitalizáció az utcai hirdetéseket sem kerüli el, Magyarország is beáll a sorba - interjú Samu Tímeával, a JCDecaux vezérigazgatójával.
Városfejlesztés plakátokkal

Városfejlesztés plakátokkal

Teljesen átalakulhat a következő években a köztéri hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan Magyarországra is megérkezhetnek – mondja Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.
Elsétálsz a JCDecaux plakátja mellett és az felveszi a kapcsolatot a mobiloddal

Elsétálsz a JCDecaux plakátja mellett és az felveszi a kapcsolatot a mobiloddal

A beacon technológián alapuló eszköz és a kampánymotor is magyar fejlesztés.
Városfejlesztés plakátokkal

Városfejlesztés plakátokkal

Teljesen átalakulhat a következő években a köztéri hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan Magyarországra is megérkezhetnek – mondja Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.
2/4