A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

Meg kell tanulni sokkal jobban értékelni a márkákat, és a kommunikáció lehetőleg minden területén figyelembe kell venni a reputáció fejlesztésének aspektusait is Szabó Béla, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója szerint.
Pelenka, állateledel és szekrénysor is a webről!

Pelenka, állateledel és szekrénysor is a webről!

A szintén a Steinhoff csoportba tartozó Kika online bútoráruháza is az Extreme Digital támogatásával újul meg. A régióban már erősek, de a nyugat-európai országok piacára való belépés keményebb dió – mondja Várkonyi Balázs, az Extreme Digital Zrt. ügyvezetője és társalapítója.
Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

A vásárlókat az érzelmeiken keresztül lehet igazán megfogni, ehhez viszont arra is szükség van, hogy nagyon pontos ismereteink legyenek arról, hogy mi izgatja őket és mire van szükségük - állítja Kanyó Roland. A dm Kft. marketing és PR menedzsere beszélt arról is, hogy miért nem dolgoznak influencer-ekkel, ellemben miért szánnak egyre komolyabb szerepet a bloggereknek.
A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

A márkázás még nem hoz reputációt – Hogyan tud egy márka beépülni a mindennapjainkba

Meg kell tanulni sokkal jobban értékelni a márkákat, és a kommunikáció lehetőleg minden területén figyelembe kell venni a reputáció fejlesztésének aspektusait is Szabó Béla, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója szerint.
Pelenka, állateledel és szekrénysor is a webről!

Pelenka, állateledel és szekrénysor is a webről!

A szintén a Steinhoff csoportba tartozó Kika online bútoráruháza is az Extreme Digital támogatásával újul meg. A régióban már erősek, de a nyugat-európai országok piacára való belépés keményebb dió – mondja Várkonyi Balázs, az Extreme Digital Zrt. ügyvezetője és társalapítója.
1/39