Rejtegetett szuperhősök – az ügyfélszolgálatok kiaknázatlan lehetőségei

Rejtegetett szuperhősök – az ügyfélszolgálatok kiaknázatlan lehetőségei

Ekler Ágnessel az ügyfélszolgálatok átalakulásáról, a digitális technológiák és a személyes kapcsolatok fontosságról beszélgettünk.
Felhő alapú contact centerek

Felhő alapú contact centerek

A contact center működtetéséhez mindössze internetkapcsolatra van szükség. Bortnyák Adorján cikke.
Verseny nélkül nem lesz innováció – az elkényelmesedett cégek hosszú távon elbuknak

Verseny nélkül nem lesz innováció – az elkényelmesedett cégek hosszú távon elbuknak

Simó Györggyel a globális trendeken kívül arról is beszélgettünk, hogy milyen lehetőségek vannak a magyar technológiai cégek előtt.
Felhő alapú contact centerek

Felhő alapú contact centerek

A contact center működtetéséhez mindössze internetkapcsolatra van szükség. Bortnyák Adorján cikke.
Miért nehezebb prémium árut visszacserélni, mint olcsót?

Miért nehezebb prémium árut visszacserélni, mint olcsót?

A bonyolult és folyamatosan változó szabályozás miatt érdemes résen lenni, mert így akár százmilliós nagyságrendű bírságokat is el lehet kerülni.
1/50