Kiüvöltött vélemény – Mikor és mit kérdezzünk?

Kiüvöltött vélemény – Mikor és mit kérdezzünk?

Minden márka szeretné azt hinni, hogy az ügyfelei szívesen töltik kérdőívek megválaszolásval az időt. Ám nagyon nehéz az emberek érdeklődését felkeltető, véleményt kutató alkalmazást kitalálni, de erre is jó megoldás lehet a natív - véli Szabó Zoltán, az Index tartalomfejlesztési vezetője.
Szabó Z.: nem félünk a Facebooktól - interjú

Szabó Z.: nem félünk a Facebooktól - interjú

Az index tartalomfejlesztési vezetője szerint egy-két éven belül a nemzetközi híroldalak is megjelenhetnek nálunk. Szabó Zoltán szerint a hosszú távú sikert a hitelesség és a lokális tartalmak adhatják, a bevételeket pedig az, ha sikerült a Facebook és a Google fejlesztéseit ügyesen lekövetni.
Szabó Z.: nem félünk a Facebooktól - interjú

Szabó Z.: nem félünk a Facebooktól - interjú

Az index tartalomfejlesztési vezetője szerint egy-két éven belül a nemzetközi híroldalak is megjelenhetnek nálunk. Szabó Zoltán szerint a hosszú távú sikert a hitelesség és a lokális tartalmak adhatják, a bevételeket pedig az, ha sikerült a Facebook és a Google fejlesztéseit ügyesen lekövetni.
Kiüvöltött vélemény – Mikor és mit kérdezzünk?

Kiüvöltött vélemény – Mikor és mit kérdezzünk?

Minden márka szeretné azt hinni, hogy az ügyfelei szívesen töltik kérdőívek megválaszolásval az időt. Ám nagyon nehéz az emberek érdeklődését felkeltető, véleményt kutató alkalmazást kitalálni, de erre is jó megoldás lehet a natív - véli Szabó Zoltán, az Index tartalomfejlesztési vezetője.
Szabó Z.: nem félünk a Facebooktól - interjú

Szabó Z.: nem félünk a Facebooktól - interjú

Az index tartalomfejlesztési vezetője szerint egy-két éven belül a nemzetközi híroldalak is megjelenhetnek nálunk. Szabó Zoltán szerint a hosszú távú sikert a hitelesség és a lokális tartalmak adhatják, a bevételeket pedig az, ha sikerült a Facebook és a Google fejlesztéseit ügyesen lekövetni.
1/3